windows 10 etkinleştirme ! Denendi sorunsuz çalışıyor!!!

Merhaba arkadaşlar windows 8 için etkinleştirme yapmıştık şimdi de windows 10 için etkinleştirme yapalım. Ben denedim ve sorunsuz çalışıyor sağda solda video aramayın 1 dk. bile sürmüyor

Aşadıda ki programı indirin : https://drive.google.com/file/d/1P6UR33NJWbL5ljJGjiYtqoOvQ3Tu6eTm/view

Dosyayı indirdikten sonra

1 Adım : Dosya içinde ki win_10_digital_activation_cmd dosyasını sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştır diyorsunuz

2.Adım : Karşınıza çıkan ekranda 1 ve 2 seçenekleri var önce sadece 1 yazıp enter tuşuna basıyorsunuz program kendisi etkinleştirmeye başlıyor.

press any key to continue yazısı çıkana kadar bekliyorsunuz yazı çıkınca herhangi bir tuşa basın sonra ikinci aşamaya geçelim

 

3.Adım : İşlem bittikten sonra yine bu kez sadece 2 yazıp enter yapıyorsunuz ve bekliyorsunuz. Bu işlem bittikten sonra press any key yazısı tekrar çıkıyor, artık kalıcı olarak etkinleştirmiş oluyorsunuz. Köşelerden kapatıp programdan çıkabilirsiniz.

Hadi bakalım iyisiniz sürekli etkinleştir beni bildiriminden benim gibi kurtuldunuz..

windows 10 etkinleştirme ! Denendi sorunsuz çalışıyor!!!” üzerine bir yorum

Yorum bırakın