Erdoğan ile Atatürk arasında ki farklar!!!


Erdoğan ile Atatürk arasında ki farklar ;

*Erdoğan ağzına hiç içki koymadı & Atatürk genç yaştan ölene kadar içki içti

*Erdoğan  namazını kıldı ibadetini etti & Atatürk namaz kılmaz ve ibadet etmezdi

*Erdoğan girdiği bütün seçimleri kazandı & Atatürk hiçbir seçim kazanmadı

*Erdoğan terörle mücadele etti & Atatürk kendi halkını şapka giymeye zorladı

*Erdoğan muhalefete izin verdi & Atatürk muhalefeti ortadan  kaldırdı muhalif partileri kapattı

*Erdoğan ülkesini demokrasi ile yönetti  & Atatürk ülkesinde demokrasi yoktu

*Erdoğan ABD İngiltere Suriye İran Rusya destekli terörle mücadele etti & Atatürk İngiltere destekli  Yunan ordusu ile mücadele etti

*Erdoğan Kur’an ve ilahiyat eğitimi aldı & Atatürk din eğitimini yasakladı

*Erdoğan milleti ile camilerde buluştu & Atatürk Çankaya’da içki masaları kurdu

*Erdoğan Osmanlı soyuna hürmet etti & Atatürk hepsini topraklarından sürdü

*Erdoğan başörtülü vatandaşlarının hukukunu korudu & Atatürk başörtüsüne karşı gericilik deyip mücadele başlattı

*Erdoğan Annesinin cenazesinde Kur’an okudu & Atatürk annesinin cenazesine dahi katılmadı

*Erdoğan Allah’a ve yaratılışa inandı & Atatürk Evrim teorisine insanın balıktan geldiğine inandı

*Erdoğan yeni bir imparatorluk yükseliş peşinde & Atatürk imparatorluğu yıkıp cumhuriyeti kurdu

*Erdoğan iftar programlarına katıldı & Atatürk dans bale programlarına katıldı

*Erdoğan ülkesinin dünyanın en büyük 17.ekonomisi yaptı & Atatürk ülkesinde kıtlık yokluk vardı.

*Erdoğan Karadenizlidir & Atatürk Selanikli.

*Erdoğan karşı devrimcidir & Atatürk devrimci

*Erdoğan Arap baharından yanadır & Atatürk Araplara karşıdır.

*Erdoğan sivildir & Atatürk asker

*Erdoğan futbolu sever & Atatürk yüzmeyi

*Erdoğan yurdu hızlı tren ağları Metrolar Marmaraylar duble yollar köprüler ile ördü & Atatürk Osmanlıdan kalma demir yollarına ek olarak Amerikalılara demir yolu yaptırdı demir çelik fabrikaları kurdurdu.

*Erdoğan döneminde 21 bin km duble yol yapıldı & Atatürk döneminde 4 bin km demir yolu yapıldı.

Atatürkünüz inkilap yapıyor 🙂 Kadının başını aç rakı sofrasına oturt al sana inkilap, işte ilericilik işte çağdaşlık PpP

.

.

Atatürk namaz falan kılmazdı ama Ezanın nasıl okutulacağına din adamı olmamasına rağmen kendisi karar vermişti Tanrı uluuuuDur 🙂

.

.

M.Kemal Kur’an okumayı ve öğrenmeyi yasakladı, Erdoğan Kur’an okuyor Allah’a inanıyor milleti ile geçmişi ile dost

.

Erdoğan ile Atatürk arasında ki farklar!!!” üzerine 788 yorum

  1. Erdoğan, terör örgütleri mücadelle etti. (toplasan 4.000 pkk lı var (yarısı kız))
    Atatürk Yunan ordusu,(200,000 Ermeni ordusu, 80,000 Pontus cetleri 65,000Kürt isyancılar 140,000 yerli işbirlikcilerle milyonlarca mücadelle ettii

    Atatürk cephelerde ilerledi. Recep gibi Büyük orta doğu eşbakanı vazifesini alıp hazırdan devlet başkanı olmadı.
    Atatürk cephede savaşarak ün kazandı. Recep ise onun bunun ayağını öperek (hikmetyar ve rte yazın googleye görsele girin. kenan evren ve rte yazın rtenin kenan evrenin yanında nasıl hazırolda olduğunu görün)
    Arap baharını tabii sever erdoğan. bu CIA’nın planıydı. Büyük orta doğu projesi eş başanıyız diyen bir adam tabiki Arap baharını sevecek.

    CHP cephede kan ile kurulmuş partidir. Akp gibi yeşil yeşil dolarla, icazetler kurulmuş bir parti değildir

  2. Ne demişti diplomasız,hırsız sahtekar ebleh! Ben bu güne kadar evladından hırsızlık öğrenen baba görmedim duymadım. Hırsızlık babadan evlada geçer, evlattan babaya değil, dolayısıyla yönetimlerde hırsızlık yukarıdaki üst yöneticilerden altaki yöneticilere oradanda halka yansır.

  3. Baba tarafından Rum veledi, ana tarafından ise Batum göçmeni Gürcü Yahudisi Diplomasız sahtekar.

  4. Misal veriyorum din konusunda haklı çıktınız o zaman ben ateistim arkadaş masonum deistim amk demir yolları yapmışmış da neymiş 21b km yol götüne girsin o yol ATATÜRK’ÜM bu ülkeyi kurtarmasaydı ananın amıyla mı yapıcaktın o yolları ve bu arada ATATÜRK’ÜN SARHOŞ OLARAK YÖNETTİĞİ ÜLKEYİ AYIK KAFAYLA YÖNETEMEDİNİZ HEPİNİZİN DE AMINA KOYAYIM

    • osmanliyi Atatürk yikmadi, ezbere konusmayin siteyi küfür paylasim sitesi yapmissiniz. osmanliyi zamaninda yahudi zulmünden kurtadigimiz Ermeniler icerden yikmistir. Atatürk Halki Arkasina alip plan proje ve kurtulus savasini baslatmis, o satrlarda ancak bu kadarini kurtarabilmistir, ve Adina TÜRKIYE CUMHURRIYETI demistir. vatanini sevenlere dikkat sizler Atatürkün Askerleri degilsiniz, sizler onun Bizlere bagisladigi Cumhurriyetin bu vatanin Askerlerisiniz. kendinizi yanlis yorumladiginiz zaman ,yobazlarin eline silah vermis olursunuz, ve oda sizi bu silahla vurur. Atatürk bir ilah degildir, bir dahidir. Erdogan ilah degildir bir kurtaricidir, yani kardeslerim Atatükle erdogan arasinda fark yoktur, konu memleketse gerisi teferruattir.

    • -BU BLOĞU YAPAN FİTNECİ VE TÜRK OLMAYAN,KAFİRİN TEKİDİR.
      FİTNELİK YAPAN BİR PİSLİKTİR.ZIRBALAYIP DURSUN.
      TAHRİK ETMEK İSTİYOR.ŞEYTANIN ÇOCUĞUDUR.
      -SİKTİR OL GİT ORUSPU ÇOCUĞU.

    • m.kemal savaşlarda hiç savaşmadı düşmana tek kurşun bile atmadı hep bize oynadı ataturk yahudi olduna dahil idalar bvar ve kanıtı çanakale savaşında da başka komutanın başalısını caldı

      • Hakikatınızı sevsinler. Tarihte hem savunma hem saldırma strateji ve taktikleri konusunda dahi az komutan görülmüştür. Atatürk hem cephede savaşıp hem komutanlık yapan, ordusunu uzaktan değil, cephede, en ileri safta yöneten dahi olduğu kadar cesur bir komutandır. Başarısını da buna borçludur. Bok atabilirsiniz ama tarihi değiştirmezsiniz.

  5. Babayin …edit… Hırsızla Atatürkü karşılaştırıyor cibiliyetini, …edit.. yobaz dümbüğü. ..edit...

    EDİT: Küfür yok şampiyon Atatürk ile Erdoğan’ı karşılaştırmak ayıp değil suç değil netice itibariyle ikisi de devlet adamı.

  6. atatürk.çülük halkı mankurtlaştırma projesimi çünkü atatürk olmasaydı ne olurdu sorusunu normal insan sormaz cevap verecek olsa ali olmazsa veli olabilirdi der çünkü allaha ve kurana inanan insan gaybı allahın bilir mankurtlarda beyin olmadığı için bel altı çalşır atatürk.ü putlaştırarak dedelerini cer çöp gibi degersizleştirdiklerini dahi akıl etmezler

  7. I have noticed you don’t monetize your site, don’t waste your traffic, you can earn additional cash every month.
    You can use the best adsense alternative for any type of website (they approve all websites),
    for more info simply search in gooogle: boorfe’s tips monetize your website

  8. Hello. I see that you don’t update your page too
    often. I know that writing articles is time consuming and boring.
    But did you know that there is a tool that allows
    you to create new posts using existing content (from article directories or other blogs from your niche)?
    And it does it very well. The new articles are unique and pass the copyscape
    test. You should try miftolo’s tools

  9. sen burda atatürk ü aşağılayıp o hırsız.o.ç yi yüceltemezsin haddsiz nerden biliyorsun nerden ??? bu kadar cahiliğiniiz belli etmeyin yaaa ATATÜRK OLMAZSA SEN ŞU AN KİMLERİN KİMLERİN ELİNDE HOP HOPLUYORDUN ZİHNİYETSİZ …valla yazık ya yzık eğer atatürk ün kurduğu ülkede yaşamaktanda şikayet edyorsan defol git burdan cahillerin olduğu ortamda gelişme gçsterilemez….pislikkk bilip bilmeden yalanla dolanla yazı yayınlama …akp nin pisliklerini say say bitiremezsin gelmiş bura beyni olmayan aklıyla GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK E HAKARET EDİYORSAN DEFOL GİT O ZMAAN BU ÜLKEDEN ŞEREFSİZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

    • ATATÜRKÜNÜZÜN AMINA KOYUYUM PİÇLERRRRRRRRRRRRRR
      19 TANE KARI SİKMİŞ 17 TANESİ ROMEN ZATEN ÖNCE ARAŞTIR SORA KONUŞ AMK VELDE İSİZ ERDOĞANIN BOKUNA KURBAN OLURSUNUZ

      • ulan geri zekali Atatürk 37 kariyi ..edit.. tuttun, yoksa Havlumu. sira sende …edit.. peygamberin 23 karisi vardi biri 8 yasinda, biri 9 yasinda, biri 11 yasinda cocuklardi, gerisi yetiskin. sen gitte bunlari arastir ..edit.. ..

        editör
        *EDİT: Küfür
        NOT: İslam Peygamberine karşı sözlerin doğrusu anlaşılır değil. Müslüman değilsin sanırım. Atatürkçülerin İslam ve İslam Peygamberi ile olan sorunları yeni değil eskiden beridir aynısınız.

  10. Şu Kemalistler kuduruyor yaw.oglum mantıklı cevap Yazın. Atatürk Osmanlı’yı yıktı mi.yikti. heykel diktirip önünde put gibi durdurdu mu milleti durdurdu. ..Bütün dinler denizin dibine Batsın dedi mi.dedi. da bir sürü şey. .KEMALIST LAIK BETONSEVER INSANLAR LÜTFEN SAYGIYI OGRENININ. GERCEKLER BIR YERLERINIZE GIRIP ACI VERİYOR OLABİLİR. O KADAR DA OLSUN. ..karanlığa kufretme orruspu çocuğu bir mum yak

    • ulan yavsak geri zekali ipne sana bunlari ögretenin amina koyim. senin degil cünkü sen asalak oldugun icin sana küfür gecmez. bu yazdiklarini sen oturda bir güzel incele. veya kendine sunu sor. Arapmisin, Yahudimi, Türk oglu Türkmüsün. Hangisi??????

  11. Kafasına göre karalamış, atmış tutmuş…
    Kahkaha attım, bir de bu gerizekalıyı dikkate alıp yazmışsınız da yazmışsınız…. :))))
    Sallayın bu beyinsizlerden dolu, tek tek anlatsanız da anlamaz, gülüp geçeceksiniz… 😀

  12. Bu ne saçma bir karşılaşmadır Atatürk ile erdoğanı karşılaştırmak zihniyete bal!! Yahu Atatürk devlet adamı din adamı değil ve sizene ki namazından, orucundan Allahın soracağı sorulardan sizene? Şükretmeniz gereken yer de Mustafa Kemali elinizden geldiğince eziyorsunuz yazık..

  13. recep tayyip adı herneyse bu adam tam bir atatürk kopyecisi onu sevmediğine saldırdığına kanmayın bu sadece yobaz oylarını tarafına çekmek için bir senaryodur.Böyle bir adam atatürk gibi bir insanın kiri bile olamaz

  14. Namaz kılmaya bile onlarca koruma ile giden bir adamdan ne başbakan olur nede ucube bir cumhurbaşkanı

  15. cumhurbaşkanlığ sadece simgesel dir.öyle her ota boka karışma yetkisi asla vermez..kimseden korkumuz yok.polis molis bize hikaye.Denemesi ücretsiz.Hodri meydan diyorum.Tabiki buna akp li savcı ve hakimlerde dahildir.

  16. recep mecap gibi karbonat adamlar atatürk ün tükrüğü bile olamaz, hak bile edemezler.Recep tayyip erdoğan cumurbaşkanlığını hak etmiyor.o adamdam olsa olsa bir sıradan bir caminin imamı olur

  17. recep tayyip erdoğan bana göre ileride 5 milyon yıl ile yargılanacak ve tabiki hayran olanlar ve medyasıda.O gibi adamlar benim sikimin kılı bile olamaz!

  18. Yav cahil orspu seni erdoğanın bende 50 tane rakılı fotosu var gel atayım sana cahil instagram=canoldxx cahil oç araştırmadan blog açma mal evladı

  19. ulan cahil köpekler Atatürk sanata kültüre ve spora ilgi duyardı Atatürk ün demiryolunu az yapma sebebi ozman 1.dünya savaşından ve kurtuluş savaşından çıkmıştı.Ülkenin nüfusu 14 milyon du ne bekliyorsunuz 100 km lik demiryolu yapmasınımı tayip şuan yalakalıkdan başka birşey yapmıyor. Atatürkün Kuran ı Kerimi yasaklayıp imamların astığını düsünuyonuz demi. Atatürk fetullah gulen gibi kendini imam sananları astı ve Aataturk rakı içmeden duramiyodu ama bu onu daha zeki yapıyodu amaaaa siz Atatürkün dilini konşuyorsunuz ya saygı duyun yada ülkeden siktir olup gidin

    • Atatürk sizin gibi nankörler yüzünden kederinden içti, Kuranı Türkçeye çevirtti, inancı herkesin kendisine bıraktı, dini siyasete alet edilmesine engel olmaya çalıştı… diğerleri dini kullandı, kıuramı kullandı,

      • Ya nediyo bu Allah için sinirden gülüyorum suan erdoğanın bokunu yiyecek nerdeyse ulan bi aç da oku adamin neler yaptığını üstün körü yazmış da yazmış Allahım sen akıl fikir ver delircemmm şuan kimin sayesinde türkçe konuşuyon ahmakkk cami hocalarinida gördük tacizden bilmem neden imam hatiplerde çocuklara istismar türbanlı bayanların parklarda fingirdemesi öpüşmesi nerde namazz nerde haya ATATÜRKÜN icmesine takmışlar içmeyen leride görüyozzz 😡😡😡 neyleyim o kılınan namazı hak yer milleti yolar sömürür ama namaz kılıyor öyle mi cahilsinizzz cahilll çok hemdeee

  20. AMERİKAN elcisi Turkiye de Atatürk’Ün ayağına gelmiş. Türkiye CUMHURBASKANI amerıkanın ayagına gıtmıs.

  21. 1 yüzükten başka bir servetim yok dediniz şu an dünyanin sayili zengin adamlarindan oldun Kur’an okumayi biliyor hirsizliği hatsafhada yol yapti tamam ama yol devletin bütçesinden çikiyor eminenin satiği bileziklerden değil yol hizmettir soymak değildir fetö dediler sözde darbe yaptilar ama hepsi bu darbenin habercisiydi ve feto ile erdoğan plani Türk askeri ne darbeler yapar bir bilseniz orta doğunun eşbaşkani orta doğuda kanlar nil nehrine karişmiş gidiyor papaz elbisesi giydiniz isterlerse giyerim dediniz ve giydirdiler sözde Müslüman ne am’ erika müslumanlari gördük biz saymakla bitmeyen pislikleriniz şimdi gelmiş kendinizi ( TÜRKİYE KURUCUSU İLE GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK İLE KIYASLIYORSUNUZ ) siz aciz ve nankör sünüz onun için kendinizi kiyaslayacak biri ariyorsaniz oda hitler farkiniz yok zaten

  22. Senin soyunu sikim,anani sikim,çomar götü recebonun götünün kılı, senin ,,…..,,,göt lalesi sen o savaşta göt korkusundan havada uçardın senin sülaleni sikim C.O.M.A.R,,,,senin anani sikim emi piç o yazanin amk…

  23. Her şeyi geçtim ölmüş bir adama hakaret etmek, iftira atmak ve (kul) hakkını yemek ancak sizler gibi sözde Müslümanlardan beklenirdi.

      • Türkiye Cumhuriyeti Devleti’ne dışgüçler tarafından sözlü sülahlı saldırılar artarken hepimiz bir olmalıyız, Türk-İslam Ruhunu korumalıyız Türklüğü ve İslamiyeti muhafaza etmeliyiz, Milli Birlik ve Beraberlik ışığında dışardaki Türk ve İslam Düşmanlarına karşı içerde birlik sağlamalıyız, ermenisi yunanı rumu pkk lısı daeşlisi abd israil ab si tüm terör örgütleri hepsinin aklı fikri Türk topraklarında Türk Vatanında Milli Birlik beraberlik ile beraber bu dış güçlere içerde birlik sağlanarak mücadele vereceğiz. Türkiye Cumhuriyeti Devleti vatandaşları olarak sağcısıyla solcusuyla tüm Müslümanlar olarak hangi ırka mensup olursa olsun mücadele vereceğiz. Haçlı Orduları içerdeki piyonları ile ülkeyi içerden yıkmaya çalışıyor, burada birbirinize küfür edeceğinize Türk Bayrağı altında birleşiniz. Ermeni Yunan Rum köhne bizansı diriltmenin derdinde, abd israil doğuda arzı mevud peşinde Hz.Muhammed’in Ümmeti olarak dışardaki haçlılara siyonistlere karşı bir olma zamanıdır.

      • Kafir olan sensin nakşibendiii 🙂
        AALLAHA ŞİRK LERDE BİR NUMARASANIZ…
        ATATÜRK’E TAPANLARA PUTPEREST DEMEYİN
        SİZ PUTPERESTİN KRALISINIZ 6 MİLYON PUTUNUZ VAR HEPSİNE HER GÜN AYRI AYRI TAPIYORSUNUZ
        MEZHEPPEREST ZİHNİYETİNİZLE YANİ SİKTİR ÇEKİYORUM SİZE .)
        AHAHAHA 🙂

      • NAKŞİ NE YAMK OROSPU EVLADI CAHİK SABAHTAN AKŞAMA KADAR A HABER ATV İZLEYİP BURAYA YAZMA AYNI AKPLİ DESEM GİBİSİN

    • EY ATATÜRK DÜŞMANI ASLINDA GİZLİ TÜRK DÜŞMANLARI BENİ DİNLEYİN… MUSTAFA KEMAL ATATÜRK TARİHTEKİ GÖREVİNİ YAPMIŞTIR, HATALARI DA OLSA O TÜRKÜN BAŞBUĞUDUR. BİR TEK PEYGAMBERLER KUSURSUZDUR. HALİFELER BİLE HATA YAPMIŞTIR.

      HZ.MUHAMMED’İN MÜJDESİ OLAN TÜRKLERE VE ONLARIN TÜRK ATALARINA KİMSE DİL UZATAMAZ.
      ÜLKÜCÜLER TÜRK İSLAMCILAR ALPERENLER OLDUĞU SÜRECE KORKUN BİZDEN. TANRI DAĞI KADAR TÜRK HİRA DAĞI KADAR MÜSLÜMANIZ. MUSTAFA KEMAL ATATÜRK; GÖKTÜRK DEVLETİ’NDEN 1300 YIL SONRA ADI TÜRK OLAN BİR DEVLET KURMUŞTUR BU KURULUŞ DİĞER TÜRK DEVLETLERİNE DE TÜRKLÜĞÜNÜ UNUTTURMAMIŞ ONLAR İÇİN BİR UMUT OLMUŞTUR….. TÜRK ADINDA DEVLET YOK İKEN TÜRK ADINDA BİR DEVLET 1300 YIL SONRA KURULMUŞTUR. ENVER, TALAT, CEMAL PAŞALAR VE MUSTAFA KEMAL PAŞA’NIN SAYESİNDE KURULAN BU TÜRK DEVLETİNİN ŞANI BÜYÜKTÜR. MUSTAFA KEMAL ATATÜRK DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞINI KURDURMUŞTUR, İSLAMI YASAKLAMAMIŞTIR. ENVER TALAT CEMAL VE MUSTAFA KEMAL PAŞALAR İKİNCİ BİLGE KAĞAN’DIR KÜLTİGİNLERDİR.

      TÜRK ADI YOK OLMASIN DİYE TÜRK ADINDA BİR DEVLET KURMUŞTUR. 80 MİLYON NÜFUS ŞU ANDA TÜRKÇE BİLİYORSA ONA BORÇLUYUZ, YOKSA HER KAFADAN BİR SES ÇIKARDI. MUSTAFA KEMAL ATATÜRK KARAMANOĞLU MEHMET BEY GİBİ TÜRKÇEYİ RESMİ DİL İLAN ETMİŞ ULU TÜRK DEVLETİNİ KURMUŞTUR.

      MUSTAFA KEMAL ATATÜRK OLMASAYDI UYGUR TÜRKLERİ GİBİ OLACAKTIK. ATATÜRK DÜŞMANI OLAN KİŞİLER GİZLİ TÜRK DÜŞMANI KÖPEKLERDİR. MİLLİ SINIRLAR İÇERSİNDE VATAN BİR BÜTÜNDÜR PARÇALANAMAZ.

      ATATÜRK DÜŞMANLIĞININ ALTINDA SİNSİ BİR TÜRK DÜŞMANLIĞI YATAR. KUSURA BAKMASINLAR 1000 YILDIR BURADAYIZ BU TOPRAKLAR ÜZERİNDE KİMSE YENİ BİR DEVLET HAYALİ KURMASIN, BAZILARI DİYOR Kİ DOĞU DA BİZ VARDIK, TÜRKLER SÖZDE KÜRDİSTANI İŞGAL ETTİ, BE KARDEŞİM TÜRKLER ANADOLU’YA 1071 YILINDA GELDİĞİ’NDE KÜRTLER DAHA DA GÜNEYDE İRAN DA YAŞIYORDU, DOĞU DA ERMENİ VE RUMLAR VARDI, BİR TANE BİLE CAMİ YOKTU, BİZ SELÇUKLU TÜRKLERİ GELEREK CAMİ HAN HAMAM SARAY İLE DOĞUYU GÜNEYDOĞUYU İSLAMLAŞTIRDIK. MÜSLÜMAN KÜRTLER DE TÜRKLERİN HİMAYESİNDE GÜNEYDOĞUYA SONRADAN GELDİLER.

      HRİSTİYAN ROMALILAR DOĞU GÜNEYDOĞU YA MÜSLÜMANLARI YAKLAŞTIRMAZ İKEN, İLK SELUKLU AKINCILARI GELMİŞTİR, 1071 YILINDA SELÇUKLU TÜRKLERİ İLE ALINAN TÜRK TOPRAKLARINA MÜSLÜMAN KÜRTLER DAHA SONRA GELMİŞTİR. ŞEREFLİ KÜRT KÖKENLİ TARİHÇİLER BUNU MERTÇE SÖYLER.

      BU GERÇEĞİ BİLEN MÜSLÜMAN KÜRT, TÜRKLERE İHANET ETMEZ. TÜRKLER OLDUĞU SÜRECE MÜSLÜMANLARIN EZANI OKUNUR, HAÇLILARA EN BÜYÜK KORKU TÜRKLER TARAFINDAN VERİLMİŞTİR. BU VATAN TOPRAKLARINI HAÇLIYA MEZAR EDEN DE BİZİZ EDECEKTE BİZİZ BUYRUN GELİN. MÜSLÜMAN TÜRK OLARAK HAÇLILARI DEDELERİNİN ÜSTÜNE GÖMMEYE HAZIRIZ. BÜTÜN TÜRK ATALARIMIZ HATALARI DA OLSA ATALARIMIZDIR. TÜRK’E TÜRKLÜĞÜE HİZMET EDEN HERKES TÜRK’ÜN BAŞBUĞUDUR. OĞUZHANDAN MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’E HEPSİ BİZİM TÜRK ATALARIMIZDIR. TARİHTE TÜRK DEVLETİ KURAN VE KURDURAN TÜRKLÜĞE HİZMET EDEN ATALARIMIZIN RUHU ŞAD OLSUN. ÜLKÜCÜLER ALPERENLER TÜRK İSLAMCILAR TÜRKÇÜLER OLARAK NE TÜRKLÜĞÜMÜZDEN NE DE İSLAM DAN VAZGEÇERİZ.

      İSLAMI KULLANARAK TÜRKLERİ ATATÜRK’E DÜŞMAN EDENLERE DE KARŞIYIZ ATATÜRK’Ü KULLANARAK TÜRKLERİ İSLAM’A KARŞI KIŞKIRTANLARA DA KARŞIYIZ BUNU BÖYLE BİLİN.

      TÜRK OLDUĞU HALDE ATATÜRK’E DÜŞMAN OLANDA HATALIDIR, ATATÜRKÇÜ OLDUĞU HALDE İSLAM’A DÜŞMAN OLANDA HATALIDIR.

      HEM TÜRK’E DÜŞMAN OLAN HEM’DE İSLAM’A DÜŞMAN OLAN TÜRK’ÜN EN BÜYÜK DÜŞMANIDIR.

      • Ancak bu kadar mükemmel anlatılabilirdi.Ellerine sağlık kardesim bravo.Bu YOBAZlar senin anlattığını da anlamak istemez

      • Türk ismi geçen bir devlet kurmakla olmuyor o iş pezevenk:
        -Yazımızın değiştirilmesinden ötürü Ecdadımızın mezartaşlarını okuyamaz hale gelmemiz; düşmanı kovduğumuzun değil, tam tersine tarihimizden koparıldığımızın delilidir hani öyle diyorsun ya türkiye türkçe falan gavat seni..
        -Yüzyıllarca minarelerden okunan Ezan-ı Muhammedi’nin M. Kemal döneminde zorla türkçe okutulması işgal edildiğimizin sembolüdür, kurtarıldığımızın değil.
        -Başımızaki idarecilerin Islam’a hakaret etmeleri; kurtarıldığımızı değil, esir edildiğimizi gösterir
        -Demokrasi getiriyorum diye muhalefete izin vermeyen, kendi partisi ne derse o olan atatürk kendisiyle çelişmekle beraber tek başına adeta bir DİKTATÖRLÜK kurmuştur.
        -Şeriat’a olan hürmet ve saygısını “Şeriat’ın kestiği parmak acımaz!” şeklinde ifade eden ecdadımızın aksine, “Kahrolsun Şeriat” diyen bir neslin yetiştirilmiş olması; zaferin değil, hezimetin beyanıdır.
        -Bu durumda M. Kemal, Ezan-ı Muhammedi’yi duymak istemeyen, din derslerine ve Kur’an öğretilmesine karşı olan, Islam’a hakaret etmek isteyen ve -haşa- Allahu Teala’ya, “senin sözün burda geçmez” diyen dinsizleri ve gavur gibi yaşamak isteyenleri kurtarmıştır.

        • yazını ..edit.. senin 176 tane kitap basmıssın sadece 300 senede be o kitapları okuyan sayısı kaç %5 bile değil.Türkiye 2 milyon 786 bin adet yeni kitap basıldı be Bunda 16 bin yıllık Türk Tarihi var be yapmayın azıcık gerizekaglılar bir gecede cahil kaldınız Marstaydınız aslında Atatürk geldi kabloları kesti cahil kaldınız elektrikleriniz kesildi yahu yapmayın artık bu yalanlarınıza çocuklar bile güler ya…
          Kemalistleri geçtiniz be Atatürkü abartmada
          Yahu Atatürk iyisiyle doğrusuyla
          Bu Ülkenin Kurucusu Başkomutanı Dedelerimizin Komutanıdır Önderidir Abisidir Babasıdır paşasıdır anlıyormusun ?
          Tabi Dedelerin Kuvayı Milliye mensubuysa değilse 🙂
          İngiliz Eniklerine ata diyebilirsin kapiş ? 🙂
          Yahu Osmanlı Döneminde Aşık Paşazade dışında bir tarih bilgici eser yok hep din din din din dinde din olsa mk suktumun mezhepperestligi başka bir şey değil osmanlıyı gayrı türklük ve cahillik bitirdi muharrem kararnameside bu lafımın delilidir.Osmanlı Muharrem Kararnamesi ile bitti.
          Belgelerletarih adlı kesmeci emperyalist Mezheperesti Kadir Candarlıoğlunun da ipini pazara serdim zaten sıkıntı yok. o da abdülhamidin çabalarıyla %5 oldu gerizekaglı din taasubu kafasından bakarsanız
          Hz Muhammedin bile Allahın Sözleri ile çelişen binlerce sözü çıkıyor Ve Sizde buna doğru sahih oldugunu söylüyor ve Muhammede hakaret ediyorsunuz yalan mıdır ? 😦
          Yahu çanakkale dönemi hatıratlara bakarmısın
          Savaşa gelen kimse okuma yazma bilmiyor tıbbiyelilere okutuyorlar mektuplarını yahu senin o 1 gecede cahil kalan 🙂 orosbu cocugu alimlerin alim değil tamamen Türk Düşmanı Kürt Teali,Hürriyet Ve İtilaf Ve İngiliz Muhipler Cemiyeti mensuplarıydılar anladın mı arkadaş
          Hadi Vahdettini masum çıkartırsınız şartları berbattı
          Ama Hürriyet Ve İtiilafa verdiği destek neydi ?
          İngiliz Muhipler Cemiyetini 23 bin 1336 tipi para ikram ediliyor bu neyin eseridir ?
          Araştırın Atatürkün hep kusurlarını arıyorsunuz gözünüz at gözlüklü olmuş çevreyi göremiyorsunuz
          Mezhepperestlik dışında…
          Kurtulun at gözlüklerinizde yoksa daha çok bok yedirip sidik içerecekler size…
          Dünyada kimse masum değildir Mükemmel Olan Tek Varlık Ulu Tanrıdır Bunu Kafana Sok
          Ulu Tanrı Biz Tüm Türk İnsanlarını Korusun Ve Doğru Yolda Birleştirsin.
          Ne Mutlu Türk’üm Diyene…

          *EDİT : Küfür

        • Bire cahil, Mustafa Kemal, bizzat kendi cebinden ayırdığı ödenek ile 600 asırlık Osmanlı tarihimizde yapılmayan şeyi; 10.000 küsür Kur’an’ın Türkçe çeviri mushabını Elmalılı Hamdi Yazır’a çevirttirip tüm Ülkeye savaş sonrası Allah’ın bizzat kelamını kendi dillerinde okuyup anlasınlar, başlarına bir tane dinci istismar geilp sonra beynini yıkamasın diye yaymış ve dağıttırmıştır.

          Ama maalesef siz ve sizin gibi yobaz zihniyeti, yalana dolana, gıybete, hasede, fitneye ve çatışmaya o kadar yatkındır ki şu an bile iftirayla örneklerini görüyoruz. RABBİMİZ! SEN NE YÜCESİN Kİ CEHENNEMİ YARATTIN, KUR’AN’I FURKAN OLARAK İNDİRDİN…

          SONSUZ ÖVGÜ VE ŞÜKÜR YALNIZ SANADIR!
          ALLAH İSLAH ETSİN SİZİ…

        • İnşallah teravih namazının son rekatında, bacakların tutmaz, miden bulanır ve alnını secdeden kaldıramaz hale gelirsin frknecn3. Umarım senin gibi düşünen herkes günün birinde felç kalır, zira beyin felcini çoktan geçirmiş olduğunuz için aldığınız nefes, tükettiğiniz dünya malı size haram. Umarım güruhunuzun erkeklerine (yani başta sen ve senin gibi düşünen beyin yoksunlarına) uzun sakallı, amazon ormanlı hacı hocalarınız kilitleninceye dek dübürünüzden tecavüz eder. Sapkınlığınızın bunu bile meşrulaştırabileceğinden hiç şüphem yok. En kısa sürede yok olmanız dileğiyle, Allah’ım sizin gibi şeriarçıların üzerine lanet yağdırsın İnşaAllah.

    • “Gıybet, kardeşini hoşuna gitmeyecek şekilde anmandir

      Kamu görevinde istihdam edilen bir kimse ya buna ehil değilse veya görevini kötüye kullanmaktan çekinmeyeceğini gösteren bir günahı ve ahlaki kusuru varsa, bunları bilen kimse, o şahsın amirine –kamuyu korumak maksadıyla- durumu bildirmekle yükümlüdür.

      Günahını ve kusurunu gizlemeyen, açıkça yapan ve gösteren kimsenin bu davranışlarını konuşmak, haram olan gıybete girmez.

    • DİNCİLER!
      BENİ DİNLEYİN!
      Peygamber hadisindeki İSTANBUL’U FETHEDEN OSMANLI DEVLETİ,DAĞILIYOR.Mübarek İstanbul İngiliz gemileriyle donatılıyor. Sevr denen anlaşma imzalanıyor,alın size Ankara ve çevresi.Üstelik SÖMÜRGESİNİZ.OSMANLI TORUNLARIYIZ DİYENLER,SORUYORUM:OSMANLI DEVLETİ VEYA TÜRKLER HİÇ SÖMÜRGE OLMUŞ MUYDU?SONRA BİR ADAM ÇIKIYOR,MİLLETİ UYANDIRIYOR,KURTULUŞ MÜCADELESİNİ BAŞLATIYOR,DEVLETİ KURTARIYOR.Devrim yapıyor,ülkesini geliştiriyor.(Osmanlı’nın 28 Ekim sabahı ekonomik durumunu inceleyin)KÖLELİKTEN KURTARIIYOR.
      soruyorum:
      pekiya Atatürk olmasaydı erdoğan bu hale gelebilirmiyidi ?

      • KEMALİST BENİ DİNLE!
        1.BİZİM PEYGAMBERİMİZ İSTANBUL’A MÜBAREK DEMİYOR BU BİR.
        2.SEVR ASLA KABUL EDİLMEMİŞTİR SADECE BİR TEKLİF HÜKMÜNDE KALMIŞTIR. SEVRİ KABUL EDEN TEK DEVLET YUNANİSTAN’DIR ONUN DA ZATEN HİÇ BİR ŞEY DE SÖZÜ GEÇMEZ.
        3.DEVRİM YAPIYOR HA NE İŞE YARIYOR BU DEVRİM MİLLETİ TÜRK KÜRT LAZ ÇERKEZ VS. DİYE AYIRMAK MIDIR KARDEŞİM.(“Türkiye Türklerindir. Kanını taşıyandan başkasına inanma.” MKA)

        • 1-2 ROMA FETHOLACAK DİYEN KİMDİ
          2-SEVR KABUL EDİLMİŞTİR VAHDETTİNİN BİZZAT GÖNDERDİĞİ DAMAT FERİT KABİNESİ GÜLEREK SEVRESİ İMZALAMIŞLARDIR FOTOGRAFLARI BOY BOY PİYASADADIR
          3-BU ÜLKENİN %85 TÜRK TÜR LAZ DERKEN ÇEPNİYİ KASTETME YAHU ATATÜRK BU ÜLKE TÜRKLERİN DİYOR NESİ YALNIŞ 🙂 BU ÜLKE TÜRKLERİNDİR 16 BİN SENELİK TÜRK TARİHİNDA BU TOPRAKLARIN YEGANE SAHİBİ OLAN TÜRKLERİNDİR DOĞRU SÖYLEMİŞ BU NERENİZE BATIYOR GERİZEKAGLI TÜRK DEĞİLSEN KURALLARA UYMUYORSAN İŞİNE GELEN KURALLARIN OLDUGU BİR YERE SİKTİR OLUP GİDECEKSİN DEVRİM BUDUR BUNA TÜRKÇÜ SOSYALİZM DENİR VEDE BUNA 12 DEN VURMAK DENİR…
          KAPİŞ ?
          EY ATATÜRK DÜŞMANI ASLINDA GİZLİ TÜRK DÜŞMANLARI BENİ DİNLEYİN… MUSTAFA KEMAL ATATÜRK TARİHTEKİ GÖREVİNİ YAPMIŞTIR, HATALARI DA OLSA O TÜRKÜN BAŞBUĞUDUR. BİR TEK PEYGAMBERLER KUSURSUZDUR. HALİFELER BİLE HATA YAPMIŞTIR.

          HZ.MUHAMMED’İN MÜJDESİ OLAN TÜRKLERE VE ONLARIN TÜRK ATALARINA KİMSE DİL UZATAMAZ.
          ÜLKÜCÜLER TÜRK İSLAMCILAR ALPERENLER OLDUĞU SÜRECE KORKUN BİZDEN. TANRI DAĞI KADAR TÜRK HİRA DAĞI KADAR MÜSLÜMANIZ. MUSTAFA KEMAL ATATÜRK; GÖKTÜRK DEVLETİ’NDEN 1300 YIL SONRA ADI TÜRK OLAN BİR DEVLET KURMUŞTUR BU KURULUŞ DİĞER TÜRK DEVLETLERİNE DE TÜRKLÜĞÜNÜ UNUTTURMAMIŞ ONLAR İÇİN BİR UMUT OLMUŞTUR….. TÜRK ADINDA DEVLET YOK İKEN TÜRK ADINDA BİR DEVLET 1300 YIL SONRA KURULMUŞTUR. ENVER, TALAT, CEMAL PAŞALAR VE MUSTAFA KEMAL PAŞA’NIN SAYESİNDE KURULAN BU TÜRK DEVLETİNİN ŞANI BÜYÜKTÜR. MUSTAFA KEMAL ATATÜRK DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞINI KURDURMUŞTUR, İSLAMI YASAKLAMAMIŞTIR. ENVER TALAT CEMAL VE MUSTAFA KEMAL PAŞALAR İKİNCİ BİLGE KAĞAN’DIR KÜLTİGİNLERDİR.

          TÜRK ADI YOK OLMASIN DİYE TÜRK ADINDA BİR DEVLET KURMUŞTUR. 80 MİLYON NÜFUS ŞU ANDA TÜRKÇE BİLİYORSA ONA BORÇLUYUZ, YOKSA HER KAFADAN BİR SES ÇIKARDI. MUSTAFA KEMAL ATATÜRK KARAMANOĞLU MEHMET BEY GİBİ TÜRKÇEYİ RESMİ DİL İLAN ETMİŞ ULU TÜRK DEVLETİNİ KURMUŞTUR.

          MUSTAFA KEMAL ATATÜRK OLMASAYDI UYGUR TÜRKLERİ GİBİ OLACAKTIK. ATATÜRK DÜŞMANI OLAN KİŞİLER GİZLİ TÜRK DÜŞMANI KÖPEKLERDİR. MİLLİ SINIRLAR İÇERSİNDE VATAN BİR BÜTÜNDÜR PARÇALANAMAZ.

          ATATÜRK DÜŞMANLIĞININ ALTINDA SİNSİ BİR TÜRK DÜŞMANLIĞI YATAR. KUSURA BAKMASINLAR 1000 YILDIR BURADAYIZ BU TOPRAKLAR ÜZERİNDE KİMSE YENİ BİR DEVLET HAYALİ KURMASIN, BAZILARI DİYOR Kİ DOĞU DA BİZ VARDIK, TÜRKLER SÖZDE KÜRDİSTANI İŞGAL ETTİ, BE KARDEŞİM TÜRKLER ANADOLU’YA 1071 YILINDA GELDİĞİ’NDE KÜRTLER DAHA DA GÜNEYDE İRAN DA YAŞIYORDU, DOĞU DA ERMENİ VE RUMLAR VARDI, BİR TANE BİLE CAMİ YOKTU, BİZ SELÇUKLU TÜRKLERİ GELEREK CAMİ HAN HAMAM SARAY İLE DOĞUYU GÜNEYDOĞUYU İSLAMLAŞTIRDIK. MÜSLÜMAN KÜRTLER DE TÜRKLERİN HİMAYESİNDE GÜNEYDOĞUYA SONRADAN GELDİLER.

          HRİSTİYAN ROMALILAR DOĞU GÜNEYDOĞU YA MÜSLÜMANLARI YAKLAŞTIRMAZ İKEN, İLK SELUKLU AKINCILARI GELMİŞTİR, 1071 YILINDA SELÇUKLU TÜRKLERİ İLE ALINAN TÜRK TOPRAKLARINA MÜSLÜMAN KÜRTLER DAHA SONRA GELMİŞTİR. ŞEREFLİ KÜRT KÖKENLİ TARİHÇİLER BUNU MERTÇE SÖYLER.

          BU GERÇEĞİ BİLEN MÜSLÜMAN KÜRT, TÜRKLERE İHANET ETMEZ. TÜRKLER OLDUĞU SÜRECE MÜSLÜMANLARIN EZANI OKUNUR, HAÇLILARA EN BÜYÜK KORKU TÜRKLER TARAFINDAN VERİLMİŞTİR. BU VATAN TOPRAKLARINI HAÇLIYA MEZAR EDEN DE BİZİZ EDECEKTE BİZİZ BUYRUN GELİN. MÜSLÜMAN TÜRK OLARAK HAÇLILARI DEDELERİNİN ÜSTÜNE GÖMMEYE HAZIRIZ. BÜTÜN TÜRK ATALARIMIZ HATALARI DA OLSA ATALARIMIZDIR. TÜRK’E TÜRKLÜĞÜE HİZMET EDEN HERKES TÜRK’ÜN BAŞBUĞUDUR. OĞUZHANDAN MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’E HEPSİ BİZİM TÜRK ATALARIMIZDIR. TARİHTE TÜRK DEVLETİ KURAN VE KURDURAN TÜRKLÜĞE HİZMET EDEN ATALARIMIZIN RUHU ŞAD OLSUN. ÜLKÜCÜLER ALPERENLER TÜRK İSLAMCILAR TÜRKÇÜLER OLARAK NE TÜRKLÜĞÜMÜZDEN NE DE İSLAM DAN VAZGEÇERİZ.

          İSLAMI KULLANARAK TÜRKLERİ ATATÜRK’E DÜŞMAN EDENLERE DE KARŞIYIZ ATATÜRK’Ü KULLANARAK TÜRKLERİ İSLAM’A KARŞI KIŞKIRTANLARA DA KARŞIYIZ BUNU BÖYLE BİLİN.

          TÜRK OLDUĞU HALDE ATATÜRK’E DÜŞMAN OLANDA HATALIDIR, ATATÜRKÇÜ OLDUĞU HALDE İSLAM’A DÜŞMAN OLANDA HATALIDIR.

          HEM TÜRK’E DÜŞMAN OLAN HEM’DE İSLAM’A DÜŞMAN OLAN TÜRK’ÜN EN BÜYÜK DÜŞMANIDIR.

  24. ve ayrıca bir tarafta halka
    yüce türk milleti diye hitap eden bir adamla
    sevgili din kardeşlerim diye hitap eden bir adam var.
    anlayın artık adam dini kullanıyor oy toplamak için. din bu allahla kul arasındadır gösteriş istemez.

    • Ataturkde basta camilerde hutbe okuyarak halkin guvenini kazanip basa gecti sona dini yok etmeye calisti kendince ama erdogan dini kullanmis olsaydi cumhur baskani olmduktan sonrada dini yuceltmeye devam ediyo 😠😠😠

        • Ya nediyo bu Allah için sinirden gülüyorum suan erdoğanın bokunu yiyecek nerdeyse ulan bi aç da oku adamin neler yaptığını üstün körü yazmış da yazmış Allahım sen akıl fikir ver delircemmm şuan kimin sayesinde türkçe konuşuyon ahmakkk cami hocalarinida gördük tacizden bilmem neden imam hatiplerde çocuklara istismar türbanlı bayanların parklarda fingirdemesi öpüşmesi nerde namazz nerde haya ATATÜRKÜN icmesine takmışlar içmeyen leride görüyozzz 😡😡😡 neyleyim o kılınan namazı hak yer milleti yolar sömürür ama namaz kılıyor öyle mi cahilsinizzz cahilll çok hemdeee

  25. nekadar geri kafalı yobaz insanlar var şu ülkede. Osmanlıyı mı istiyorsunuz çok mu güzel hiç mi beyninizi kullanmıyorsunuz. 80 milyon olduk. 80 milyonu 1 tek adama mı yönettireceksiniz ki bir tek şirketi bile bir kişi yönetemezken. en iyi 17. ekonomi diyorsunuz hangi 17. ekonomi biz niye fakiriz peki. hiç yurt dışına çıkıp baktınız mı adamlar saatte kaç para kazanıyor. 1 saatlik ücretimizle bir öğün yemek yiyemiyoruz ama onlar yiyebiliyor ve hala 17. büyük ekonomiyiz. ekonomimiz çok iyi yalanlarına inanabiliyorsunuz. ülkede ekonomisi iyi olan belirli bir zümre var sadece bu kadar kör olunmaz bu söylemlerinizin arkasında tartışmasız art niyet var. bide utanmadan kalkmışlar cumhuriyetin ilk kurulduğu yıllarla bugünü karşılaştırmışlar. olum beyninizi kenaramı koyuyorsunuz birşeyler yazarken savaştan çıkmış bir ülke elde avuçta birşey yok. açın okuyun biraz kaç senede ne kadar borç kapatılmış o yıllarda kaç tane fabrika açılmış hemde öz yerli ya da devletin. şimdi yerli sermaye nerde var ? saolsun devlet ne var ne yok savuruyor satıyor yabancıya ben yemeyeyim sen ye diyor. rte dediğimiz kişi dindar bir kişi değil ama akıllı bir adam. insanları dini kullanarak nasıl kontrol edebileceğini çok iyi biliyor. insanların dini duygularını sömürmek midir siyaset yapmak. Bi açın nutuk u okuyun. taptığınız o rte ezbere biliyor nutuk u konuşmalarına dikkat edin. Annesinin cenazesine bile gelmedi yazmışlar şimdi çıldırıcam. annesini cenazesine gelmedide nerdeydi bu adam sanki meyhanede eğlencede miydi. Ülke kuruluyor. yanmış yıkılmış osmanlının küllerinden sizi beni tanıdığınız eşinizi dostunuzu dedelerinizi kurtarıyordu silah arkadaşlarıyla türkiyeyi karış karış geziyordu. Keyfinden değil annesinin cenazesine katılamaması fedakarlığındandır. Birde şu arap aşkınızı anlayamıyorum. yahu araplardan bugüne kadar ne hayır gördünüzde seviyorsunuz. adamlar her fırsatta bizi sırtımızdan vurmuşlar. islamiyeti doğru yaşamayan bizede yanlış öğreten kendi adetlerini bize islamiyetmiş gibi yutturan hain bir millet. Ne istiyordunuz hala padişah hazretleri diyerek birinin eteğini mi öpmek istiyordunuz ya da bıraksaydı da şimdi ingilizce, yunanca ya da fransızca mı konuşsaydık. ortodoks, protestan ya da katolik mi olsaydık. Anlamakta gerçekten güçlük çekiyorum bukadar kör olamazsınız ya da birilerinin feci beyin yıkaması sonucu üst düzey bi nefrete sahipsiniz. yazdığınız her maddeye bir cevap var ama arkadaşlarda zaten yeteri kadar şey söylemişler. Not. ayrıca gerçekten rte ile atatürk ü kıyaslamaktan nefret ediyorum benim için aynı cümlenin içine bile koyulamayacak kişiler ama o kadar tahrik edici şeyler yazmışsınız ki tutamadım kendimi. birde sizi yetiştiren bunları öğreten öğretmenleri allah nasıl biliyorsa öyle yapsın.

    • burdaki en güzel yorumu yazmışmışsın kardeşim. Allah gözleri kör olanlara yardımcı olsun diyorum başka da bişey değil.

      • DEMOKRASI GETIREN ATATURK NAPTI PEKI TEK PARTILI YONETIMLE MUHALEFETE IZIN VERMEDI KENDİ NE DERSE O OLDU ÇÜNKÜ PARTİSİ O NE DERSE KARŞI ÇIKAMAZDI KARŞI ÇIKAN ADNAN MENDERES’E NE YAPTIĞINIZI DA GÖRDÜK. BURADA HERKES EMEĞİNİ ALIR KARDEŞİM ÇALIŞMAZSAN KOMUNISTLER GİBİ FAKİR OLURSUN.

        • Be geri zekalı bu vatan onun önderliğinde işgalden kurtarıldı, bu vatanın kurucusu o , o yönetmeyip ahmede mehmed mi yönetecekti? Ataturku mendes , tayyible kıyaslayan ahmak seni.

      • mezhepperest değiller ya sizin gibi gene de iyiler 🙂 🙂
        Masallara inanıp durum mk resmen… 🙂
        Daha sizi çok okutur mezhepperest kesmeci zihniyetler sizi…

    • bak gardaşım ben bir zamanlar atatürkcüydüm atatürk e laf ettirmezdim bir gün dinimi daha sıkı öğrenme çabasına girdim kuran ı kerim okumayı öğrendim ve baktımki sizin yobaz dediğiniz insanlar çok haklı siz kandırılıyorsunuz avrupalılar tarafından osmanlı sonuna kadar haklı inan şu saçma sapann cumhuriyet tarihi çok zarar verdi türk milletine yani siz haksızsınız cumhuriyeti bize dayatan avrupalılar acaba kendileri neden almadı o kadar güzeldide cumhuriyeti hı amerika başkanlık sistemiyle yönetiliyor gardaş siz köle olmuşsunuz avrupaya kendinize gelin zaten atatürk ü bu yüzden kullanmışlar yani atatürk kukla durumuna düşmüş tavbi saygısızlık yapmimde sonuçta bizim ırkımızdan atatürk neyse ama cumhuriyeti getirmekle çok kötü duruma getirdi ülkeyi atatürk bizi kurtardı olayını geç avrupalılar atatürk ü istediği için atatürk e destek verdiler nasıl şimdi eset e ses çıkarmıyorlar savaşı eset in kazanmasını istiyorlarsa o dönemde de atatürk ün kazanmasını istediler ve öyle de oldu yani gerçek kahraman abdulhamid han ve vahdettin dir atatürk kukla yani feto eset apo gibi hakaret olarak ta anlama da inan feto kazansaydı şu an fetoya bak nasıl itibar edilecekti adam kahraman olarak ilan edeceklerdi avrupalılar hiç kimse hakaret edemiyecekti laf söyliyemiyecekti anladınmı gardaş neyse atatürk te bizim ırkımız hatasıda olsaa bizimdir bu arada tayip in de hatası yokmu var ee şimdi ikisine de hakaretmi ettik tarafmı tuttuk yobaz demeyin milletinize onlar gerçekten haklılar gardaş kuran ı kerim oku sen gerçek önder hazreti muhammet peygamberimizin sünnetlerini uygula atacılık oynamayın ata yanlış yaptığında cehenneme gireceği zaman sen de mi arkasından gidecen yapmayın kimselerede yobaz demeyin adamlar haklı bu durum da haksız olan sizlersiniz kusura bakmayın hakaret ve dışlama olarak ta algılamayın yalanmı söyliyek gerçekleri söylemek lazım bazen müslümanım diyorsanız kuran ı kerim okuyun anlarsınız atatürk ün hatalarını

  26. Tam bir yobazsin.ayrıca kindarsinda belli ki imam hatip mezunu ve Atatürk nefretiyle yalan yanlış bilgilerle olmayan beynini doldurmussun.senin için dilegim Allahindan bulasın inşallah ceza ni lanet olasi ayristirici pislik.

    • İLKOKULDAN ÖĞRENDİĞİN BİLGİLERLE BURDA ATATÜRK’Ü SAVUNMA O KADAR PROPAGANDACI BİR DEVLET VAR Kİ İLKOKULDA DAHİ ADAMA MANİPÜLE ETTİRİYORLAR. İMAMHATİPTE SANKİ ATATÜRK’E SÖVDÜRÜYORLAR ORDA BİLE ATATÜRK’E SAYGI DUYMAK ZORUNDASIN. ATATÜRK’ÜN NE HALTLAR YEDİĞİNİ ANLAYANLAR ASIL ZEKİ İNSANLARDIR.

  27. koyu tayyüpçiyim lan o adam olmasa siz bokunuzda boğulursunuz ha şunuda diyeyim ülkemizi atatürk falan değil önce FATİH SULTAN MEHMET sonra RTE bi yerlere getirdi.rahatsınız diye kudurmayın bnide kudurtmayın !!!

    • TAYYİP DENİLEN KÖPEĞİNİZİ DE ALIN SİKTİR OLUN GİDİN ATATÜRK’ÜN BİZE ARMAĞAN ETTİĞİ BU TOPRAKLARDAN !!

      ANASINI SİKTİĞİMİN HRİSTİYAN PİÇLERİ, AMINA KODUĞUMUN YOBAZ OROSPU ÇOCUKLARI TAYYİP İN ANASINI SENİN İSE BACINI GÖTÜNDEN SİKERİM PEZEVENKLER AKILLI OLUN 😉

      • Tek yaptığın şey burada küfür etmek olmuş, hayırdır, bir taraflarına fazla mı battı? Haydi zıttını yazsana bu sayfada yazanların, bir tanesine bile Atatürk bunu yapmadı desene. Bir de Recep Tayyip Erdoğan’ ı alıp gidecekmişiz. Ne kadar da güldüm. Bu ülke bir Türk ülkesi, bu ülke bir Müslüman ülkesi, Bu ülke bir Müslüman Türk ülkesidir. Sizin gibi kafirlerin değil. Şimdi sen valizini toparla ve Osmanlı’ nın armağanı olan bu topraklardan defol git. Yanında yeni rakını da unutma sakın ha!

        • Be gerizekalı ne Müslüman ülkesi siz örümcek kafalılar laiklikten bir habersiniz tek yaptığınız göt yalamak

          • Ataturk’un askeri gorevini tamamladin aferin sana 👏👏👏👏👏 yaptginiz seyleri ifsa etmen de ayri bir ironi

      • bak birader küfürlü konuşman senin ne derece aciz cahil olduğunun göstergesi aciz ve cahil kişilere devlet emanet edilmez sakince yapacaksan yap hem bu durumda küfür ederek yobaz durumuna sen düşüyorsun sakin ol cahilliğini gösterme peki neden sinirleniyon biliyormusun çünkü atatürk ü zihninde putlaştırdığın için o yüzden hatasını görmek istemiyon körleşmişsin cahiliye devrini yaşıyon ben atacıda değilim tayipcide değilim benim peygamberim var hazreti muhammet onu örnek alırım hepsi bu

      • Yanlış anlaşılmasın RTE ye katılıyorum. atatürk 4 dil bilirdi FATİH SULTAN MEHMET 7 dil bilirdi (o dönem ve o zorluklarla) . Bize yobaz diyen sayın kardeşlerim bu yazılanlar doğru ben kapalı bir bayanım ve kapalı bayanlara seçme ve seçilme hakkı 2012 de (yani RTE zamanında) verildi. Hangi siteye girersen gir atatürk ve gerçekler diye asıl yüzü ortaya çıkıyor. Hani atatürk dolma bahçe sarayında bağırarak öldüya sirozdan fazla içki içmekten öldü. müslüman bir ülkede din dersini kaldırdı baş örtüsünü kaldırdı ve erkeklere zorla şapka taktırarak uymayanları idam ettirdi (istersen googleden ara) şimdi sen kalkmış ERDOĞANI sövüyorsan asıl yobaz sensin sen önce aynaya dön bak sonra bizle muhattap ol. atatürk atatürk çiftliğinde manevi kızı ülküye bile içki içirdi üstelik kız 5 yaşındayken. Müslüman bir ülkeyi batıya yöneltti. Hani atatürk komutandi o zaman neden cephede savaşmak yerine sürekli çadırda kaldı (şunu kesin dersiniz onun fikirleri vardı hangi komutan cephede savaştı emin olun OSMANLI PADİŞAHLARI başta KANUNİ FATİH SULTAN MEHMET olmak üzere hepsi savaştı). Bir daha bir şeyi savunacaksanız güçlü savunma hazırlayın.

        Siz atatürk öldü hemen anıtkabire kondu sanıyosunuz ama öyle olmadı canım. Sen atatürkçü olduğun halde kesin bilmezsin dur anlatayım bari şöyleki : atatürk öldüğünde gömmek için bir yer kazıyorlar su çıkıyıor sonra başka bir yer daha kazıp atatürkü gömüyorlar ertesi gün geldiklerinde atatürkü toprağın üstünde buluyorlar son çare atatürkü çelik bir tabutla yerin 15 metre altına gömüp üzerine çelik demir ve 8 ton beton döküp üzerini mermerle kapatıyorlark i toprak üstüne çıkmasın. Peki bir insan toprak üstüne neden çıkar TOPRAK ONU KABUL ETMEDİĞİ İÇİN peki toprak neden kabul etmez KÖTÜ ALIŞKANLIKLARI OLDUĞU İÇİN şimdi atatürkü bize savunurken iki kere düşünü.

        • 2012 ye kadar oy kullanamadı mı kadınlar gerizekalı mısın? kapalılığın kimseyi ilgilendirmez. herkes dinini yaşamakta serbest. Rte yokken sanki türkiyede cami yoktu insanlar namaz kılamıyordu. öyle bir anlatıyorsunuz ki sizin cocuklarınız bu sacmalıklarla büyüyecek bu ülkede yaşayacak ona yanıyorum. Başını kapat. Kapatacaksın elbette madem dinini yaşiyorsun ama aklını beynini kapatma aç zihnini. Bu yazdıklarını da senin gibi mankafalar atatürkü, türklüğü, uygarlaşmayı kaldıramadığından koymuş internete yalan yanlış. Kaynak olarak google diyen birini muhatap almak olmaz ama sen de insansın. Yaradandan ötürü cevap veriyorum sana..

        • Senin o inandığın allah belani versin yosma . 1936 da bile çarşaflı kadınlar vardı Atatürkün etrafında, Atatürkle gülümseyerek konuşan, cenazesinde baygınlık geçiren kara çarşaflı kadın vardı ey alçak. Atatürk kara çarşafı değil peçeyi yasakladı, Türk düşmanı, ataturk düşmanı ermeni kökenli mustafa Armağan yazılarını kaynak diye gösteren hayin seni allah topunuzun belasını versin . Başörtüsü bu ülkede Atatürk zamanı yasaklanmadi başörtüsü yasağının bile nezaman olduğunu bilmeyen cahilin tekisin .

  28. ULAN BU ATATÜRKÇÜLERİN BİR BOK BİLDİGİ YOK ATIYOLAR BU ATATÜRKÇÜLERİN HEPSİ BİGÜN NE KADAR APTAL OLDUKLARINI ANLAYACAKLAR.UMARIM GEÇ OLMAZ…

    • ATATURKCULERİN bildiği babanin İngiliz ölmediğini önlendigidir.Bir aksan abani İngiliz ..edit.. oglum

      *EDİT: Küfür

    • ne okudun ne biliyorsun tarih hakkında atatürk hakkında. Bir lider ülke kuran bir insanla gelip hazıra oturup ekonomiyi batıran bizi fakirleştiren bir adamı karşılaştırıyorsunuz akıl işi değil.

  29. bu dediklerinin yarısandan çoğu yalan diğerleri carpıtılmış. hem kuran okuyor, icmiyor diye erdoğande hemde gel Atatürk’ün eksikleri ortaya ser(tabi coğu yalan yada carpıtılmış.) ve dedikosunudu yap (Herkezin sevabı kendine. Kuranla gösteriş olmaz.). Konuştuğun kadar kuran okuyup ve kuranın türkcesinide öğrenseydin bunu yazmazdın bile.

  30. Sizin gibi beynini tam kullanamayan sahıslardan iğreniyorum.sacma sacma kiyaslama.Allahtan kendine beyinini duzgun kullanmayi dene.

  31. Yorumlarda yeterince g.t olmuşsun. Sen kimsin ki böyle bir kıyaslama yapabiliyorsun. Cehaletten ölmezsin umarım.

  32. Bu sitede acilan konularin kimler tarafindan gerceklestirildigini biliyorum artik. Tamamen Atatürk, laiklik, Türkiye Cumhuriyeti, Türk Milleti ve demokrasi aleyhinde ve yobaz dinci takimi ve Osmanli, seriat sevdalisi, Necip Fazil denilen “ibne”ye ve “Misiroglu” denilen Osmanli artigi-sarlatana bile yer verebilecek kadar alcak, tek kelimeyle “KARDES KAVGASI” na zemin hazirlayan “PUŞT” veya “PUŞT”lardan olusan bir site diyerek son bir kere daha ELVEDA diyorum.

    • Lan ibne daha düne kadar m.k yüzünden örtülü evlatlarumız okuyamıyordu mal mal konuşuyonuz necip fazıla laf atıyon
      Atatürkün dedesi amcası kuzeni bilinmiyor ama bizim Dedelerimizin asırlar öncesine dayanıyor

  33. Bok seçim kazanmadi. Biraz 8. sınıf Inklap Tarihi ve Atatürkçülük dersi işleyeydin kazandığı seçimleri öğrenirdin.

    • arkadaş sen saçmalayarak kendini güldürdün atatürk hiç seçim kazanmadı seçime hep baskı hile ve darbeyle uğraşmaktan seçimmi yaptı tıpkı mısırdaki sisi gibi yani anladınmı
      cahilliğini gizli tut baride millet gülmesin sana müslümanmısın desem tabiki dicen ama müslümanlara karşısın sen çelişkinin ta kendisisin dinini güzel öğren ve atacılık oynama ALLAH peygamberi neden gönderdi hı madem örnek al ve atacılık oynama cahil kalıpta kendine güldürme

    • hangi seçimde? hangi partilere karşı? tekparti saltanatını “demokrasi” yada “cumhuriyet” diye dayattıklarından bile habersiz zavallılar

  34. ataturkçu olarak gurur duyuyorum rteler feto gibi teroru başımıza saldı bunun hesabı milletten ozur dılemekse ulkenın amına koy gel ozur dile ohhh paşa amk

    • terbiyesiz herif önce bilgi sahibi sonra fikir sahibi ol.tayyip kırk yıllık fetöyü kucağında buldu.eğer tayyip olmasaydı ananınkini görürdün.

      • şimdi kalkıp feto nun oluşmasında rte ve akp nin rolü olmadığını savunda herkes bir kahkaha bassın. el ele omuz omuza geldi cemaat ve akp buralara. millet bas bas bağırdı devlet içinde kadrolaşıyor cemaat diye kulak asan olmadı hükümetten. kendi adamımız diye soktular her yere cemaati şimdi elleriyle koymuş gibi buluyorlar çünkü gerçekten kendi elleriyle koydular. senin benim hakkımı yediler. hakedeni değil yandaş olanı koydular mevkilere. bunları kimse inkar edemez. şimdide kalkmışlar cemaate yardım ve yataklık edenleri içeriye atıyorlar ki bencede atmalılar da ama önce kendilerine ceza kesmeliler çünkü cemaate en büyük desteği her zaman akp ve rte verdi. madem destekleyenler cezalandırılıyor en büyük destekçisi onlardı onlar yüzünden başımıza fetö gibi problemler açıldı.

  35. ALINTI
    murat Ekim 10, 2016 5:57 am
    ….Ayrıca bu topraklarda yıllar boyunca Araplarla kardeş gibi yaşadık….
    …..Padişah halkın inancına birşey yapmazdı tüm inançlar serbestti senin yavşak atan müslümanlara düşman oldu. İnşaAllah cehennemde altına bol bol odun atarlar…..

    CEVAP:
    >>Sen harbiden cahilmissin yahu, ulan onun bunun “artigi”, sen bilmez misin ki senin “Osmanli”nin araplar tarafindan arkadan vuruldugunu… Su an koruyuculugunu üstlendiginiz Suriyeli sünniler degil miydi Osmanliyi katleden, Yemen, Arabistan, Misir… hic okumaz misin sen “DUA” dan baska birsey? Senin “kardes” dedigin araplar, her firsat buldugunda seni de sülaleni de “kiz” veya “oglan” ayirimi yapmadan iyi ederler, sonra da alirlar “kelle”lerini…CA-HiiiiiLLLLL…..
    >>Padisah istese de birsey yapamazdi, cünkü sizlerin NiNELERiNi “PiPiLEMEKTEN” zaten firsat bulamazdi.
    >>Cehennemde “odun” ne arasin bre cahil! O odunlar olsa olsa “CENNETTEN” geliyordur. Atamin altinda yakildiktan sonra da “KÖMÜR” olarak cennete geri gönderiliyor ve de SiZLERiN “PAMUKLU” gerilerinize sokuluyordur…

  36. Lütfen, eğer bu uydurduklarınızın gerçek olduğuna inanıyorsanız, ilk başta bir psikoloğa görünün, yok, ben bu fikirlerimle iyiyim diyorsanız, sizinle aynı düşünen cahilleri de alıp Arabistan’a taşınınız. Ben ülkemde cahil istemiyorum, bu kadar.

    • Cahilden kastın ne tarihini bilmeyen senmi cahil yokmu biz mi cahil? Ayrıca bu topraklarda yıllar boyunca Araplarla kardeş gibi yaşadık sizin gibi yavşak yahudi uşakları bizi birbirimize düşman etti o yavşak atanda yahudi uşaklığı yapıp ülkenin anasını ağlattı. Neymiş monarşiyi yıkmış cumhuriyeti getirmiş. 😀 ulan adam çağının en büyük dikdatörüydü. Padişah halkın inancına birşey yapmazdı tüm inançlar serbestti senin yavşak atan müslümanlara düşman oldu. İnşaAllah cehennemde altına bol bol odun atarlar. Bu topraklar eski haline dönecek senin gibi vatan hainleride siktirsin gitsin avrupasına. Gidin orda modernleşin, modernleşmekten kastınız soyunmak içmek sıçmak zina gurup ensest vs.. defolun lan.

      • evet. net cahilsin CAHİLL!!!. arap aşığı. Ne hayrını gördünde bukadar seviyorsun bu arapları. seni asıp kesmişler allahın dinini sana yanlış öğretmişler. şuan senin dinin içinde saydığın bazı şeyler arap adetleri kitapta olmayan. osmanlı zamanında senin sırtından asalak gibi geçinmişler hiç bir vergi ödemeyip dünyanın hizmetini almışlar senin atandan dedenden kesilen vergilerle. ilk ayet oku yaradan rabbinin adıyla oku. ama arapça okuma anlamazsın türkçe oku. kuranı anlamadıktan sonra okumuşsun neye yarar. arapça sadece bir dil. tapmayın araplara ve arapçaya.

        • arapların içinde hain olanıda var esaslı olanı da var tüürklerin içinde hain olanı da var esaslı olanı da var hain arap sırtımızdan vurarken esaslı arap çanakkalede düşmana geçit vermedi hain türk ingilizlerle içki içip osmanlıyı bitirme planı yaparken esaslı türk çanakkalede geçit vermedi ve o başı örtülü kadınlarımız çanakkalede destan yazdı ama atatürk o başı kapalı türk kadınlarımızı baskıyla ne okulda ne resmi yerler de fırsat vermedi eee siz kör olmuşsunuz tutturmuşlar da ata da ata yapmayın be bu kadar kör olmayın yarın cehennem e gittiğinizde her şey çok geç ola bilir

      • Esas senin gibiler s. ktirn gibi Arabistan a Atatürk olmasa ne sen e senin çıktığın anan ne de senin cikarttiran baban olmazdı sen de böyle g.tos olarak yazamazsın

    • ülkende cahil istemiyorsan Yunanistan’da bir eylem başlatabilirsin…gerçekler acı mı geldi yazık kıyamam

    • siyonistlere hizmet ediyor dediğin adamın ağzından Allah Muhammed düşmüyor insanları İslama tevşvik ediyor senin atanda arabın oğlu Muhammed diyor, Kuranı Türkçeye çevirecem içindeki saçmalıkları millet okusun diyor, videosu var kendi sesinde orda diyoki chpnin prensipleri gökten indiği sanılan kitapların doğmalarıyla bir tutmayın biz doğrudan hayattan alıyoruz onu diyor 😀 ulan ne uyutulmuş saflarsınız siz.

      bakınız:(www.google.com) gökten indiği sanılan kitaplar yazın çıkar.

      • Lan mal cumhurbaşkanın olmadan önce senin dinin yokmuydu namaz kılmıyormuydun oruç tutmuyormuydun kısaca islamın beş şartını yerine getirmiyormuydun. Bu geldikten sonra ben dini öğrendim diyorsan zaten sen dini yaşamıyorsun Bu ülke dini ondan öğrenecek değil ve ayrıca fetö dediğin insanın kucağında eskiden kimler vardı iyi biliyorsunda söylemek işine gelmiyor…

  37. Bu sitede acilan konularin kimler tarafindan gerceklestirildigini bilmiyorum, ama tahmin edebiliyorum. Tamamen KISKIRTICILIGA ve de olasilikla iSPiYONCULUGA varabilecek bir konumda oldugunu düsünüyorum ve ELVEDA diyorum.

  38. Beni pkk aldatti, beni Feti$ aldatti, beni Israil aldatti, beni Amerika aldatti, beni o aldatti, bu aldatti… Yahu “USTA” isi olsa gerek bu aldatilmalar, herkesin harci vallahi degildir, ne dersiniz?

  39. Bu yazıyı herhalde tarih hakkında hiç bir bilgisi olmayan,kafası saçma sapan,yalan yanlış düşüncelerle doldurulmuş bir ilkokul çocuğuna yazdırdınız. Neymiş erdoğan terörle savaşıyormuş. Biz hiçbir cephede onu görmedik bro? o ancak teröre yardım ve yataklık yapar, makam mevki uğruna askerini, polisini, halkını, vatanını, bayrağını, ecdadını, ”daha uzarda uzar da sayamıyacağım” satar. Ama bizim gerçek REİS’imiz olan GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK, Türk milletinin Başkomutanı olarak cephede en ön sırada saf tutar. bu arada Atatürk dine söyle yaptı böyle yaptı diyorsunuz ya;
    Ezanı Türkçe okuttu, çünkü halkın anlamasını istedi.
    Elmalılı Muhammed’e Kur’an’ı türkçeye çevirtip dağıttı ki, halk Kur-an’ın buyruklarını, anlamını anlayabilsin,işlerini ona göre sürdürsün.
    Bir çok yere camii yaptırdı. Diyanet işlerini kurdu. üstelik çok küçük yaşta hafız oldu.
    bunlar Atatürk’ün yaptığı sayısız güzelliklerden sadece birkaçı.
    hayatında 1 defa bile Nutuk’u okumamış örümcek kafalılar gelmiş burada Ataya çemkiriyor.
    Atatürk dini hiç bir zaman siyaset aracı, bir kandırıcı etken olarak kullanmadı ve kullananlara karşı çıktı. üstelik Nutuk da Tanrı’ya hitaben, ”Cenab-ı Hakk” kelimesini kullanmıştır. Siz de çıkmış hiç bir bilgiye ulaşmadan atıp tutun, saray soytarıları. Allah sizi ıslah etsin, ıslah olmayanları da tez vakit Kahhar ismi şerif-i hürmetine, kahr-u perişan etsin. Yeter Türk ırkının sizden çektiği. sizin gerizekalılığınızın yüzünden küçücük çocukların da beyni yıkanıyor embesiller.

  40. ÖZETLERSEK YAHUDİ M.KAMAL ATATÜRK O… ÇOCUĞU DÜNYA LİDERİ RECEP TAYYİP ERDOĞAN İSTE HALKIN ADAMIDIR ANLAYANA…

  41. 1o yildan fazladir Tükiye’de yasanilanlar, özellikle de son 15 Temmuz olayi, Atatürk’ün LAiK sisteminin, yani din islerini devlet islerinden uzak tutmanin gerekliliginin ne kadar TUTARLI oldugunu göstermektedir, herkesin, özellikle de bu ülkenin basinda olan kisilerin zaman gecirmeden akillarini baslarina almasi gerekmektedir. Yoksa Osmanli’yi kaybettiginiz gibi Türkiye Cumhuriyeti’ni de kaybedeceksiniz. Sonrasinda ne gelir önemli degil, sizler, burada iskembe-i kübradan atanlar, siz belki de bu dünyada olmayacaksiniz ama cocuklarinizi vr de torunlarinizi düsünmek zorundasiniz, cünkü gelecek olan rejim onlar icin SIKINTI, sizler icin BEDDUA olacaktir.
    Bu gayet terbiyeli yaklasimim idi!
    Gelelim Atatürk hakkinda ileri geri konusanlara:
    Bir kere ölen kisi arkasindan kötü konusmak, küfretmek islam acisindan caiz degildir. Kaldi ki kendini savunamayacak kimsenin arkasindan ileri geri konusmak edebe de aykiridir, dolayisiyla edepsiz olmak islama ters düsen bir konudur. Ben burada islama ters düserek, sizi de, sizin müslümanliginizi da (çakma müslümanlik) evire cevire, döne döndüre, oturta kaldira, bagirta kanirta si… seveyim.
    Ulan ibnoşlar…ben Atatürk’ün yaninda odun olarak cehennemde beraberce yanmaya raziyim, size cenneti hibe ediyorum, bakin kiralamiyor, hakkimi hibe ediyorum. Peki siz cennette, o yesillikler arasinda Hollanda tipi salatalik ya da Italyan tipi patlicanlarin üstüne oturun insallah dersem (ki arada ufak tefek kazalar da gelebilir basiniza) ne dersiniz, bre AMCUHAGUZLULAR?
    Alin bu da terbiyesiz tarafim idi.

    • bunlar dindarız derler ölü arkasından söverler konuşurlar kardeşim bırak bunları mobil islamcılık bunların ki lafta anlatamassın biz Atatürkümüzü seviyoruz öylede kalacaktır.. Elhamdülillah Müslümanım ve Atatürkçüyüm.. siz o büyük insanı anlayamıyacak kadar küçüksünüz..

  42. FARKI BÜTÜN GERÇEKLERİYLE AÇIKLAMIŞSINIZ ELİNİZE SAĞLIK ANLAMAYANLARIN AKILLARINDAN ZORLARI VAR KESİN KISACA ŞUNU DİYEBİLİRİZ: RECEP TAYYİP ERDOĞAN HALKIN ADAMI M.KAMAL ATATÜRK İSE İNGİLİZ UŞAĞI DİKTATÖR

      • Çok haklısın bunlar kendi Ata’sını o tayyiple karşılaştırabilecek kadar beyinsizler o dönemle bu dönem bir mi? O zaman ülke nüfusu 15 milyondan azdı savaştan yeni çıkmış yorgun bir millet vardı o zamanın teknolojileriyle bu zamanın ki bir mi? ATATÜRK te bilirdi halktan çalıp çalıp dozerlerle binalar raylar yapmayı… işine geliyor tabi tayyibin milletin beynini yıkadı boş laflafıyla

  43. SANA HEPSİ İÇİN TEK TEK CEVAP YAZARDIM AMA ALGILAYACAK KAFAN OLSA BÖYLE SAÇMA SAPAN ŞEYLERİ TEK TEK UĞRAŞIP YAZMAZDIN HEM İŞSİZ HEM BEYİNSİZ BİR ..edit.. SANA 1-2 YER İÇİN CEVAP VEREYİM ATATÜRK EZAN’I TÜRKÇE OKUTTU ÇÜNKÜ BİZ TÜRKÜZ ARAP DEĞİL…SENİN GÖTÜNÜ YALADIĞIN TAY-İT TERÖR İLE MÜCADELE ETMEDİ ÜLKEYİ ONLARA PEŞKEŞ ÇEKTİ RAHAT RAHAT SİLAHLANMALARI İÇİN BARIŞ SÜRECİ BAŞLATTI VE O SÜREÇ YÜZÜNDEN ÇOK FAZLA ŞEHİT VERDİK SEN VATAN HAİNİ,YOBAZ,DİNSİZ …edit.. ARSIZA OY VERİCEK KADAR EMBESİLSİN….
    …………………………..
    O KLAVYEYE BASAN PARMAKLARINI KOPARIR …edit..…K
    ……………………………………………………….
    …edit..
    …edit..

    *EDİT: Küfürlü içerik

    • ZAVALLI ATAPUTÇU SENİ İŞİNİZ GERÇEKLER KARŞISINDA EZİLİP HEMEN HAKARET KÜFÜR YAZMAK GERÇEKLER ZOR MU GELDİ DAHA ÇOOOOK ZOR GELECEK YAHUDİ ATEİST ATAPUTUNUZUN NE MAL OLDUĞU ORTADA ATAPUT PİÇLERİ SİZİ TAYYİPİN ASKERLERİYİZ SİZE ARTIK GEÇİT VERMEYECEZ ÇÜNKÜ OSMANLI TORUNLARI UYANDI GERİ DÖNÜŞ YOK ARTIK

  44. Gençler bişey sorucam marmara hukuk mu odtü uluslarası mı? İkisinide okuyunca özel sektöre yönelicem devlet kurumlarında falan gözüm yok o yüzden kpss falan demeyin hiç. Avukat da olmıycam dediğim gibi bi şirkette danışman olabilirim hukuk okursam. O yüzden sizce hangisi? Marmaranın türkçe olduğunu da söyleyeyim hazırlık sınıfı falan yok. Ki dil eğilimim yüksektir advanced olmak istiyorum bu yıl almancada da preyim. Bana mezun olunca işsiz değil de hoş maaşlı çalışacağım bişeyler önerir misiniz?

  45. Ebubekir ile Türk adini yerli yersiz kullanan, Şamanoğlu mu yoksa SAMANKAFA misin her ne pohsan, Balci’ya bir sey diyemem ama kafa bulmak icin yaziyorsan, tamam hep birlikte gülelim. Yalniz ciddi yaziyorsan, ya BINGILDAĞININ altinda beyin yerine avokado ezmesi var, ya da YERKEN Kim-Yonu fazla kacirmissin, göt fena arizalanmis… Valla o götü ne Türkiye ne de Kore kurtarabilir artik, sen yavas yavas yola cik anca varirsin Togo’ya!

    • SOYSUZLAŞMA ..edit.. YAVRUSU!KORE GİBİ DEVLET OLDUĞUMUZDA TAPTIĞIN BİLE ELİMİZDEN ALAMAZ.

      *EDİT: Küfürlü içerik

  46. Atatürk bir onsene daha yaşasaydı Türkiye 1950 den beri çektiği eziyetleri çekmezdi. ülke sirke dönüştü maymundan gelme ne kadar mahluk varsa onları hayvanat bahçesinde beslerdi onlarla arkadaş olmazdı mevki makam sahibi yapmazdı

  47. Sizi lanetliler siz kimsiniz Atatürk u yargılayacak o adamın çektiklerini bilmeden vicdan dan yoksun insanlar nerden biliyorsun namaz kılmadigini siz din ve devlet işlerini karıştıracak kadar asagaliksiniz… biz Ataturke tapmiyoruz cahil Allahimiz var elhamdülillah Atatürk e minnet saygı borcumuz var sizin gibi dar kafalı insanlar doldurulup beyinleriniz yıkanmış ne yazıkki şuan hayattaysan anan bacın belliyse o binlerce askerimiz ve Atatürk sayesinde yazıklar olsun utanç verici bu sözlere izin verilmemeli bunlar kaldirilmali

      • Oooo, şimdi anlaşılıyor gözlerinin neden şaşı olduğu…bu kadar hırslandığına göre, anan sana hamileyken gözlerinin önüne kadar gidip geliyordu demek ki! O yüzden sende de kin var aslında ama neyse…

  48. erdoğan kim atatürk zamanında metro mu vardı lan din olmasa atatürkü neyle kötüleyeceksiniz ne boş beleş adamlarsınız atatürk Türk milletini kaç yıl ileriye götürdü haberin var senin

    • ataput bira fabrikası kurdu başka ne olacak genelevler açtırdı kurban kestirterek şapka ile türkçe ibadeti yaptırdı bu da reformist bir kukla olduğu belli

  49. erdoğan Atatürk ün kurduğu Cumhuriyet te demokratik hakkını kullanarak seçimlere girdi ve ona inanan koyunlar sayesinde padişahlık sürüyor. eğer Cumhuriyet kurulmasaydı tayyip sadece padişahın aynı zamanda halifenin kulu olacaktı. tayyip bu yaptıkları ve yapacakları için Atatürk e borçludur.

  50. GERÇEK TÜRK VE ŞAMAN DEĞİLLER,GAVUR UŞAĞI YARATIKLARDIR.KORE GİBİ DEVLET OLDUĞUMUZDA ERGENEKON’DAN ÇIKMIŞ GİBİ TOY YAPACAĞIZ.

  51. Bunu yazanlar Allah belanizi versin
    Atatürk un emegi olan hersey size haram olsun.
    tüm yazi dezenformasyon çarpıtma ve yalandan ibaret. Siz ne vatansever ne de muslumansiniz.keske defolup gitseniz ulkemizden.

  52. Halkına zorla sigorta yapıp harac alan rte ve m.kemal mi kapısıyor burada….

    ben istemedigim halde devlet bana sigorta yapacak ,zorla paramı gasp edecek ” on yıl olmus doktora gitmeyeli ”

    kul hakkı yiyen ve ona türlü kıllıfla vergi,sigorta diyen… devlet malını yabancıya satan rte mi ?

  53. Mustafa kemal atatürk ile tayyip Erdoğan kiyasliyorsaniz yanlış yaparsınız o zamanlar bu teknoloji olsaydı Atatürk daha iyisini yapardı ama Atatürk bizlere bu güzel vatani armağan etti tayyip gibi satma di vatani siz neyin kafasını yaşıyorsunuz

  54. Atatürk olmasaydı anan baban kimdi bilemezdin be şerefsiz dedi ta o zamandan bir şairimiz. Kendinize göre doğru yaratıp ona inanıyorsunuz yazdıklarının hepsi cahiliyetin günümüzdeki simgesi.

  55. Recep Tayip Erdoğanın İçki İçmediğini Nerden Biliyorsunuz Yaptığı Açıklamalardanmı Ben İnanmıyorum Evinde 7/24 İzleyen Varsa Söylesin.

  56. erdoğan terörle mücadele ediyormuş
    atatürk ne yaptı peki ? SAVAŞ KAZANIP MAREŞAL OLMADI MI ? ERDOĞAN ATATÜRK ÜN YAPTIĞINI YAPARMIYDI

    • TEK BAŞINA MI YAPTI,SOYSUZ HERİF?DÖKÜLEN YÜZBİNLERCE ANADOLU ERKEĞİNİN KANI NE OLACAK?GERÇİ KAN DÖKÜLDÜYSE NE OLDU?GAVUR PİÇLERİN ALTINA YATAN FAHİŞELERİNİZ VAR.ŞAMAN VE GERÇEK TÜRK OLARAK,KORE GİBİ SAF IRK DEVLET YAPMADIĞI İÇİN SELANİKLİ’DEN NEFRET EDİYORUM.VAR MI BİR İTİRAZI OLAN?

      • lan embesil herif,atatürk ne zaman demiş tek basına,adam en basından beri ülkenin birlik beraberliği halk,hatta özellikle köylü cocuklarına emanet etti,savaslr sonunda bu vatanı , milletin birlik ve beraberliği kurtardı dedi…

        açın araştırın embesil,cahiller,deden babana anlatsın,baban sana,sen ogluna…. kulaktan kulağa, kaldı ki dedenizden duydugunuza bile inanmazsınız, işinize gelen ,tarafınız neyse o

        ATATÜRK HAKKIINDA ZERRE BİLGİSİ OLMAYAN SİKTİRSİN GİTSİN YORUM ATMASIN….

        • CENGİZHAN DURURKEN ADINI BİLE ANMIYORUM,NE OLDUĞU BELİRSİZ HERİFİN!YAŞASIN KORE DEMOKRATİK HALK CUMHURİYETİ!

            • GAVUR PİÇİ VE FAHİŞESİNDEN AŞAĞILIK YARATIKLAR🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵KORE GİBİ DEVLET OLDUĞUMUZDA BOŞ MU DOLU MU O ZAMAN GÖRECEKSİNİZ.

  57. Farklardan çok benzerlikleri var kanımca;
    -Medyaya çökme, susturma, farklı görüşlere tahammülsüzlük. (Takriri Sükun)
    -Bir kısmını halka dağıtma bahanesiyle Kupon arazilere çökme.
    -Muhalefeti sindirme, satın alma, tehdit etme, şantaj.
    -İlk yol arkadaşarını sonradan satma, tehdit etme, karalama, susturma.
    -Kendisine atfedilen aşırı kaçan ve sapıkça övgülere tepki koymama.
    -Dindar insanlara ve kendi inancından olmayan kesimlere zulüm, baskı, tehdit.
    -Kendi sermayesini kayırma, ballı ihaleler, maddi-manevi komisyonculuk.
    -Yaptığı ve yapmak zorunda olduğu hizmetleri lütuf gibi sunma.
    -Kendi mahkemelerini kurup yargı sopası ile muhalif olanları ezme.
    -Kendine edilen eleştirilere tahammül edememe dava açma, özel kanunlara sığınma.
    -İtham edilen suçlarla ilgili yargıya hesap vermeme, ithamcıları yargılama.
    -Farklı Mezheplere ve ırklara ayrımcılık, baskı adaletsizlik.
    -Tüm herşeye müdahale etme, her konuda herkesi yola getirmeye çalışma.
    -Yaptığı şeylere kılıf olarak dönemin şartlarını ve savaş halinde bulunulduğunu yayma.
    -Ağzından demokrasi, özgürlük, cumhuriyet birlik beraberlik hukuk gibi kavramları hiç düşürmeme.
    -Yalaka ve yalancı medya düzeni kurma ve kontrol etme.
    -Demokrasi diyerek yola çıkıp ilelebet ezeli ve ebedi başkan-şef olma isteği.

    Hangisi mi büyük. gerilere gitmeye gerek yok Obama’nın şu konuşması aklı olana yeter!

  58. İlk öncelikle ATATÜRK ve rtei karşılaştırmanız aşırı saçma tarih denen bir bilginiz bile yok. Osmanlıyı devam ettirseydi diyorsunuz ülke zaten batmış millet korkuyor ittifak devletleri kapıda beklerken osmanlı çökeceği kadar çökmüş nasıl devam edebilir? Erdoğan terörle mücadele etti diyorsunuz 😂😂 ama hergün terörler can alıyor sokaklarda pimini çekip kendini patlatıyor aynızamanda suçu olmayan insanları evet evet terörle mücadele budur dışarı çıkmaya korkan halk var artık evet terör bitmiş haklısınız ATATÜRK dinsiz mi içki mi içiyor ? Şunu bilinki içki içmiş olabilir ama kendisine içti vatanına değil bunu diyenler eminimki dışaıda bir kadın gördüğünüzde insanlığa yakışmayacak şeyler yapıyorsunuz belkide yaptınız siz çok mu mükemmelsiniz? Camileri kapatmış bombalamış bilmem ne yapmış biraz sizde beyin denen şey olsa ATATÜRK’ün küçük yaşta hafız olduğunu bilirdiniz sizin övdüğünüz adam şehitler ölürken birşey yapmıyor savaşmıyor tabii yani kendi canı yanmadı bilal italyada gezsin bizim analarımız babalarımız madende alın teri ile çalışırken çocuğuna sokakta birşey olmasın diye artık tıp oynarken dikkat et değil dışarıda terör var dikkat er hatta çıkma diyor evet teröle mücadele bu. ATATÜRK’ü putlaştırdığımız da yok ayrıca putlaştırmak ona tapmak demek biz onu lider olarak görüyoruz ATA’mız olarak görüyoruz ki hala eğer öyle düşünüyorsanız sizde rteyi putlaştırmışsınız erdoğan demir yolları mı yaptırdı ? Allah aşkına savaştan yeni çıkmış bir milletin ilk önce yaralarını sarması gerekir ayrıca kapıda bekleyen o çok büyük gördüğünüz osmanlının borçları var ayrıca ankara için imar planları felan var daha birsürü şey rte imparatorluğu mu geri getirmeye çalışıyor bana göre geri getirmeye çalıştığı şey kadın uğruna toprak verip alan bir osmanlı kadınını sokağa çıkarmayan bir devlet bir erkeğin birsürü eşle evlenme hakkı olan bir devlet bunu sizin bilgisizliğinize veriyorum anlaşılan ya yaşınız küçük yada beyniniz aileniz yada çevreniz etkilemiş belliki ATATÜRK sevenleri dinden vurmanızda çok büyük bir cahillik aklıma gelmişken Atatürk sürmedi padişahları vahdettin kendi sığındı ATATÜRK halifeden korkmadı halife ATATÜRK’ten korktu halife eğer korkmasaydı bir mektupta müslümanların halifesi yerine osmanlı halifesi kelimesini kullanırdı bu küçük bir ayrıntı sadece ATATÜRK’ün içki içmesi devleti kurtardı şimdi yönetenler zemzem suyu içiyor da ben birşey göremiyorum rte evet marmaray yaptı inkar etmiyoruz zaten ama kendi toprağımızda kendi öğrencilerimiz ygsde ter dökerken suriyeliler bedavaya girip o yerlerede bedavaya gidiyor bazı şeyler yaptığı gibide birçok şey yapıp vatanımızı elden götürüyor . Bugünlere gelmemizde askerlerimizin iman gücü ve başlarında ATATÜRK olmasıdır şükür

    • tamam sen bekle ben editleyecegim, hatta edit değil, bu kadar lüzumsuz ve safsata sallayan antikemalist toplulugun oldugu yere edit ne kelime… edit’miş bide…. edit edit… change your mind senior…..

  59. Ulan ben …edit.. Gelmiş burda erdoğanla ATATÜRK’ü saçma sapan yargılarla kıyaslıyorsunuz. Rant sağlamak için ..edit.. bırakın artık da biraz gerçek bilgi nedir bunu araştırıp, eğitimle adam olmaya çalışın!

    *EDİTÖR: Eğitim ile adam olmaya çalışın nasihatı verirken bu kadar küfür etmeyi de bir kenara bırakmalısın

    • lan gerizekalı belli ki hayatında hiç Nutuk’u bile okumamışsın. okusan GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’ün Tanrı’ya hitaben ”Cenab-ı Allah” dediğini görürdün. Burada hiç bir bilgisi olmayan ilkokul 1.sınıf çocuklarıyla tartışıyoruz ya.

    • ulan sen gidi kaşmer sen ilahı adalet dedın demı onu ne oldunu öğrende yaz koçum sızın gıdı ben cok gördum ama böyle geçınmekle iş ele gelmaz para cebe girmez !!!!!!!!

      • Şerefsizlik yapmayin tarihi iyi öğren got kafali Atatürk un adini agzina almasin sizin gibiler Atatürk olmasaydi kim bilir kimin somurgesinde analarimiz bu kadar nasil rahat olacaktı nasil ezan okunacakti benim anam kapalı Allah a şükür sizin gibi agzimizla değil yuregimizle dinimize bagliyiz Tarihi iyi arastirin Yakiin zamanda nasil bi duruma soktugunuzu göreceğiz maffetiniz güzelim ülkeyi cocuklarimiza güzel gelecek değil baskivaltinda ülke kalacak sana çocuğuna değil suriyelilere burs veriyor maaş veriyor siz AC gezin hakesiyonuz Dinimizi devlet işlerine alet eden naletbinsanlar Allah bildiği gibi yapsin

        • atatürk olmasaydı lafını bi bırakın başka bişey bildiğiniz yok okuyun öğrenin biraz gerçekten atatürk olmasaydı sizin gibi gavurlar olmazdı zaten ilkokul bilgileriyle buralara yazarsınız bu milletin yarısı hainmi ki sevmiyor

  60. Şuan bu yazılanlara gerçekten inanamıyorum. Bize küçüklükten beri ATATÜRK sevgisi aşıladılar ve ben bundan hala şikayetçi değilim. Sizin gibi cahil insanlar ATATÜRK ün geçmişini araştırıp okumalı. Böyle cahil bir site nasıl olur da bu kadar büyür diye söylemeyeceğim. Çünkü Tayyipçi olduğunuz her halinizden belli. Sizi buraya o getirmiş lafı daha uygun olur herhalde

  61. Aradaki en büyük fark ve gerçek eger o sevmediginiz adam olmasaydi o öve öve bitiremediginiz yavşak olmazdi.

  62. erdogan severler,ak partili arkadaşlar bunu yazan kardeşimizi övme yarışına girmesin kendisi sizin deyiminizle paralelcidir,sitesinde akp hakkında yazdıklarını okuyun anlarsınız

  63. Biz cepheden cepheye koşan, canını vatanperverce vermeye hazır ve nazır, bu milletin onuru ve gururu Mustafa Kemal’i seviyoruz.Osmanlı soyundan gelenleri süren, şapka takmadığı için İskilipli Atıf Hoca’yı astıran, tekke zaviyeleri kapatan, ezanı aslından saptıran, Hilafeti bir hiç uğruna kaldıran, bizzati Osmanlı’yı deviren Atatürk denilen ırzı kırığı değil.

  64. Ulan gerizekalılar şu tayyibe kurban olun o atatürk denen şahıs ülkeyi çökertti koskoca 600 yıllık imparatorluğu yıktı şuan tayyibin memleketi rize’yi sırf şapka giymedi diye bombaladı bunları ALLAH biliyor

    • Marmaraylar yaptırdı ama Atatürk sadece demiryolu mu yaptırdı? O zamanın teknolojisiyle nasıl günümüz araçlarıyla yapılan şeyleri yapabilirdi? Adam eline kürek alıp boğazın altını mı kazacaktı marmaray için?
      Atatürk hiç seçim kazanmadı!! Allah aşkına savaş zamanında nasıl seçim yapılsın?
      Çapılcu yunan ordusu nedir ya! Sizin çapulcu dediğiniz ordunun arkasında kaç tane güçlü ülke vardı ve donanım olarak kaç kaç üstünlerdi haberiniz yok galiba.
      Atatürk ülke demokratik olsun diye çok partili hayata geçmek istemiştir ama sizin o erdoğanınız kendine muhalif olan herkesi hapse attırıyor.
      Erdoğan hakimleri savcıları başbakanı eline almış canının istediği gibi yönetiyor canının istediği gibi kararlar alıyor demokrasi anlayışınıza hayran kaldım doğrusu
      Sizin o çok sevdiğiniz imparartorluk ingilizlere fransızlara yalakalık yapan padişahlar yüzünden yıkılmaktaydı ve o ülkelerin mandası olacaktık oysa Atatürk milli bilinci uyandırarak savaşarak cepheden cepheye koşarak bu ülkeyi o hainlerden ve işgalcilerden kurtarmıştır
      Atatğrk zamanında kıtlık vardı evet ama kıtlık neden vardı? Hani ülke işgal edildi milletimiz savaştan çıktı osmanlının ödeyemediği dağ gibi borçlar ve kapitülasyonlar yüzünden olabilir mi? Erdoğan 17.ekonomi yaptı ya ülkemiz çok zengin ya düşün bakalım biraz ailen geçim sıkıntısı yaşıyor mu ya da yeni güzel bir eviniz mi var yoksa eski bir evde yaşıyor ve evinizi değiştiremiyor musunuz ya da istediğin bilgisayarı telefonu hemen alabiliyor musun ya da şunu alsam acaba ailem öderken zorlanır mı diye düşünüyor musun ya da seni geçtim bu kadar emekli insan evine ne kadar et meyve sebze alabiliyor ya da bu kadar insanın neden bu kadar çok kart ve kredi borcu var ya da neden bu kadar insan aç ya da neden babalar çocuklarına sadece 50 kuruş harçlık verebiliyor? Daha sormamı ister misiniz? Ah bir de şunlar vardı bilalcik gemiciklerini yüzdürürken çok sevgili erdoğanın saray(!)larda yaşarken bilmem kaç bin tl lik bardaklardan su içerken neden bu kadar insan erdoğanın bir bardağının parası bile etmeyen asgari ücret ile çalışıyor?
      Ayrıca yüzme sevmenin vals ve bale izlemenin nesi kötü? Yani bu kadar da saçmalamayın.
      Çözüm süreci rezaletini, erdoğan ve ailesinin ayakkabı kutularını falan hiç saymıyorum. Adam sizin hakkınız olan paralarla yatlar katlar saraylar gemicikler alıyor ama sorun yok siz uyuyun.

      • Yunanlılar denize dökülmüş olsaydı 15 Temmuz gecesi sela okuyor diye imama saldıran dinsizler ortalıkta cirit atmazdı… Bu hükümet gelene kadar bu ülkenin açlıktan yokluktan başka neyi vardı hala mal mal ata ata ata deyip duruyorsunuz… ne getirmiş ne sağlamış bu ülkeye 600 yıllık mirası çöpe atmak mı katkı sağlamak…

      • ben tayibi hiç sevmiyorum ama tayip atatürkten kat kat iyidir atatürkünüz size mubarek olsun onu putlaştıracağınıza allaha ibadet yapın

      • ulan kahpe evladı baban ananı becerirken m.kemal ananın başı nı mı tutuyor du ki doğacak piçin babası belli olsun diye,ben tarih yazan bir milletin evladıyım, dedemin selaniğe gittiğini bilmiyorum, sen selanik soylusun ben orta asya fark bu , kurban mı arıyorsun biz o kurbanları verdik elhamdülillah, ve eminim senin atan yunan kralı venizolas a istanbul da barış yemeği yediriken venizolos kesin bir kaçamak yapıştır ve senin soyun doğmuştur.

      • Allah kimi vesile kılarsa o kurtarıcı olur lakin sizin yaptığınız tapmak ama siz bunu mezara girene kadar kendinizden bile saklamaya çalışacaksınız,anlaşıldı… Bu milletin her daim babası bellidir koçum, sen rahat ol ve ağzımızı bozdurma ağzına sahip ol…

    • Olum sen nasıl bir cahil yobazsın atatürk gelmeden önce osmanlı paramparçaydı zaten onun bunun dediğine inanıpta boş boş şeyler yazmayın şurda

  65. ulan bunu kim yazdıysa harbi ..edit.. herif tarih okuyun lan tarihhh cahil köpekler yaptıgınız karşılastırmalara bakın bi cahil ..edit.. arapları

    *EDİTÖR: Küfür

  66. Bu yazıyı kim yazdıysa ona helal olsun. O adamın Türk milletin gözünüzü nasıl boyadığını bir kez daha açıklığa kavuşturmuş oldun. Şanlı Mustafa Kemal Atatürk hakkında o yukarıda yazan şeylerden hiçbiri doğru değil. Adam bu vatan için kendi canını bile vercekken, sırf sizin geleceğiniz güzel olsun, Türkiye özgür olsun diye etmediği fedakarlık kalmamışken annesinin cenazesine gidememesi mi sizin gözünüze battı? Yok adam mosonmuş da bilmem neymiş de!.. Palavra!! Tarih okumaya üşeniyorsanız bari fotoğraflara bakın. Görürsünüz kim mosonmuş. Varsın yoksun olsun. Sen mi eleştireceksin? Selanik,sizin o Allah katına çıkardığınız padişahların döneminde Türklerindi. Ailesi Selanik’e Anadolu’dan göç etti haberiniz olsun. Amerika’da doğan ama ailesi Türk olan Amerikan olmuyo sizi cahiller. Yok efendim şapka takmadıkları için zulmetmişmiş. Padişah döneminde de, Şapka Kanunu’ndan önce uygun olmayan kıyafetleri giymek yasaktı. Kadnılar evlerinden dışarı çıkamıyorlardı. Kadın hakkı denen bir şey yoktu. Ama ne hikmettir ki rte’ın en ufak bir kötü yanından bahsedilmemiş bile. E ne de olsa sütten çıkmış ak kaşık, pamuk gibi maşallah, Osmanlı torunu ne de olsa, Müslüman olunca kötü olunmuyordu doğru… Çok özür diliyorum benim cahilliğim… Hepiniz Atatürk’e Müslüman olmadığı(!) için karşı çıktınız. Ayrımcılığın dibi. Yok ahirette kimin ne olacağı belli olacakmışmış. Atarürk bizi orada da kurtarır, hep kurtarır! Çünkü bizim ona inancımız var! Ey Müslümanız diye geçinenler. Müslüman insan atasına hakaret edip de insanlığı bu kadar düşürmez aksine saygının ne olsuğunu bilir, ayrımcılık yapmaz. Atamızı eleştireceğinize ilk önce kendinize bir bakın. Ne hale düştüğünüze, sefilliğinize bir bakın.

  67. allahım bu iki büyük liderden de razı olsun ikiside çok büyük lider bu tür yazıları yazanlar bence dikkat etmeli bana kalırsa bilinçli yazılmış toplumu ayrıştırıcı bir yazı ben de koyu bir erdoğan seveniyim ak partiliyim ama atatürküde çok seviyorum

  68. HEPİNİZ CAHİL ..edit.. ATATÜRK SİGARA İÇEBİLİR RAKI İÇEBİLİR SİZENE KENDİSİNE ZARAR VERİYOR HEM DİYORSUNUZ Kİ ATATÜRK ÜLKEYİ GELİŞTİREMEDİ ŞİMDİ TAYYİP DUBLE YOLLAR YAPIYOR CAHİL ..edit.. O ZAMANKİ TEKNOLOJİYLE ŞİMDİKİ TEKNOLOJİ BİRMİ TAYYİP ATATÜRKÜN TIRNAĞI BİLE OLAMAZ ATATÜRK ÖMRÜNÜN YARISINI AT ÜZERİNDE GEÇİRDİ TAYYİP DAHA ATA BİNEMİYOR BU ÜLKEYİ NASIL YÖNETECEK BEN DİYORUMKİ İYİKİ ATATÜRKÇÜYÜM HE BİDE KÜRT MESELESİ VAR APDULLAH ÖCALANIN DEMİRTAŞIN VE TÜM KÜRTLERİN PKK LILARIN ..edit.. TEKRAR SÖYLİYİM İYİ Kİ ATATÜRKÇÜYÜM ATATÜRK ÖLMEDİ

    • lan şuan rahat rahat oturup bu yorumları yapabiliyorsanız YÜCE LİDER ATATÜRK e dua edin Atatürk Cumhuriyeti kurmasaydı şuan başımızdaki sizin seçtiğiniz tayyipi seçme hakkınız olmuycaktı babadan oğula miras gibi devlet yönetilcekti yönetmeyi geç yönetilcek bi devletimiz bile olmuycaktı tamam Osmanlı Devletinde Fatih Sultan Mehmet gibi önderler güzel başarılar kazanmışlardır ama onlar öldükten sonra 9 yaşındaki çocukları başa geçicekti öyle bi devletin ilerliyceğini düşünen zihniyet 9 yaşındaki çocuklarının eline silah verip sokağa salsınlar okadar iddalılarsa Ataürk zamanında kıtlık vardı diyosunuz savaş zamanında tarım hayvancılık yapılabilirmi Atatürk ileriyi gören gelişmeye hazır bir Liderdi siz tarih bilginizi internette kendi çıkarları için değiştirlmiş tarihten bilen yobaz yezit kişilersiniz

      • o olmasaydı şu an dünyanın enbüyük petrol rezevine sahip olcaktık kendi refahı için sattığı musulda

        • O OLMASAYDI ŞUAN BELKİ TOPRAK ZENGİNİ OLURDUK AMA YAŞADIĞIMIZ ÜLKENİN ADI TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEĞİL BELKİ İNGİLTERE BELKİ AMERİKA DEVLETİ OLURDU KONUŞTUĞUMUZ DİL TÜRKÇE OLMAZDI BUNU DA BİL MUSULU ATATÜRK KENDİ ÇIKARLARI İÇİN SATMAMIŞTIR SENİN LİSE TARİH HOCANI SİKİYM

    • ..edit.. içiyodu evet bundan sanane gerizekalı salak senin ben ..edit.. atatürkün kurbanı ol sen ..

      *EDİTÖR: Küfür

    • Ulan kim Mustafa Kemal Atatürk’e dil uzatıyosa dili kopsun.”O” olmasaydı hepinizin babsı rus ingiliz amerikan fransız olacaktı.Ayrıca Atatürk’ ü din düşmanı olarak gören kuş beyinliler size söylüyorum:Diyanet işleri başkanlığını Atatürk kurdu.TBMM nin açılışında hutbe okuttu.Atatürk dinin değil din istismarcılarının karşısındaydı.

  69. Ah güldürdünüz be atatürk Müslümanmış ah cahillik. atatürk masondur. Kanıt istiyorsanız belgeler var ayrıca selanikteki mason localarına üyedir ayrıca atatürk yunan tohumudur. Müslümanlık diyorsunuz cidden komiksiniz cahillik böyle bişey olsa gerek siz o Tayyip dediğiniz adama kurban olun. Eğer atatürk Müslüman olsaydı onun izinden gidiyorum diyen din düşmanı, komünist chp de onun izinden gidip müslüman olurdu, keşek şu gerçeklerin farkına varabilseniz ama Ahirette belli olacak Allah’a değilde atatürk’e tapmanın cezasını öbür dünyada hepiniz çekeceksiniz bakalım o çok sevdiğiniz atatürkçüğünüz sizi kurarabilecek mi?

    • arkadaslar ben AKP lıyım her ıkı lıderde farklı zamnlarda turkıye ıcın mucadele etmıstır ALLAH ıkısındende razı olsun hr kesın ınancı kendısıyle ALLAH arasındadır bu ayrımcılıga son verın bu ıkı lıder arasında gelen lıderlerde bu ulke ıcın bır seyler yaptı darbecıler harıc

    • gerizekalı ..edit.. cahil köpek yunanistan içinmi savaştı atatürk TÜRKİYE için savaştı cahil. ..edit..

      *EDİT: Küfürlü içerik kaldırıldı

    • Evet cahillik sensin. Cahil olmayıp biraz tarih okusaydın Atatürk’ün Yunan tohumu değil has Türklerden olduğunu, o ne idüğü belirsiz padişah yüzünden Anadolu’dan Selanik’e göç ettiklerini bilirdin. Boş konuşma.

  70. Küfürlü içeriklere tenezzül etmeyin, çünkü kendinizi ifade etmek için küfre ihtiyacınız yok. .M.Kemal yeni bir ülke kurmadı var olan bir ülkenin yönetimini değiştirdi. Mutlak Monarşi yönetiminden Cumhuriyet rejimine geçti ve doğru olanı yaptı.
    Keşke M.Kemal’den çok önce Cumhuriyet rejimine geçilebilseydi en azından M.Kemal’in yaptığı kadar büyük bir tahribat yapılmazdı. Ne tahribatı yaptı diyenler açıp biraz tarih okuyabilir.
    M.Kemal ve Ankara hükümeti sadece çapulcu Yunan ordusu ile mücadele etti ve bütün hikaye de bundan ibaret.
    Yani Cumhuriyet rejimine geçmek ve yapılacak büyük tahribatlar için İngilizler tarafından sahte bir kahramanlık ve bir lider pazarlandı ve işe yaradı.
    M.kemal’in ülke yönetimine ele almasından sonra yaptığı bütün eylemler İngiliz politikalarına hizmet etmiştir.
    Erdoğan’ın da hataları vardır ve kendisini yeni bir Atatürk gibi görüyor mukayese bundan ibaret

    • Mustafa Kemal Atatürk gibi bir dehaya tüm dünya kabul ve takdir buyurmuşken kendi ülkesinde sen ve senin gibi şeref ve haysiyetten yoksun hainlerin olması ne acı. Atatürk tüm dünyada yuzlerce yil sonunda uygulanabilmis devrimleri asil bir kararlilik ve fedakarlikla en ivedi sekilde ifa etme hususunda büyük bir savaş vermistir. Bizim eski atalarimiz(osmanli) deyim yerindeyse treni kacirmislardi ve muhassir medeniyetlerin gelmis oldugu seviyeden asagi kalmislardi. Capulcu Yunan ordusu diyorsun ya o çapulcu Yunanlilar senin şuan kutsallastirdigin 19. yuzyil Osmanlisina karsi kesin bir zafer kazanmislardi. Buradaki sorun tarih bilginin yarim yamalak olmasi. Vahidettin ve Atatürk arasındaki bağlantıları iyi araştırırsan bir nebze olsun hepimizin Atasinin bir oldugunu anlayabilirsin. Tarih arastirmaciligi ve incelemesi zor istir. Sığ zihniyetlerin yapmış olduğu hadsiz, saygısız ve şereften yoksun değerlendirmelerin önüne geçilebilmesi adına TTK kurulmustur. Ataturku anlamak 19. yuzyil dunyasina hakim olup hissedebilmekten gecer. 21. yuzyildaki TC Cumhurbaskani ile kiyaslamak senin haddine degildir. Yabanci uluslarda cicege adi verilmis, deyimlerde adi gecmis bir liderin ulusundan olmaktan gurur duyman gerekir. Burada bircok kisiye bilgilendirme yapacaksan senin de bilgili olman etik olandır. Lütfen biraz daha döneminin özelliklerini tanıyarak tarih arastirmalari yap.

    • O olmasa Türk olduğumuzu unutmuştuk. Sizi arap hayranları sizi. Aşağılıksınız. 19. yüzyıl teknolojisi ile 21. yüzyıl teknolojisini kıyaslayamayacak kadarda aptal mahlukatlarsınız.

  71. sizin o taptığınız asıl gerici olan tayyip bile Atatürk’ten bahsederken saygı gösterirken siz bu ülkenin en büyük devlet ve fikir adamına nasıl böyle terbiyesiz ve saygısız laflar edebilirsiniz?

  72. Bu sitenin yöneticisinin ..edit.. varsa paylaşıma açsın .. Karşılaştırsın mantıklıca atatürkü de bu günü de ..

    *EDİT: Site yöneticisini bilmem ama sizin üslubunuz tinerci üslubu

    • zeka yoksunu hadi bızı kandırıyor bu yaptığı İşler ne atatürk ün zamanında para mı yokdu aclık sefalet ıcındeydı herkes ama o sevdiğiniz atatürk içki sofralarında harcadı paraları

  73. Lan ..edit.. bu ne kafa lan Atatturk e ayyas diyen ..edit.. o adam ayyasken 77 milletin anasini agllatti siz kendini musluman zanneden ..edit.. ayikken sattiniz Serefsiz cakal soylari

    *EDİT: Küfür etmeden de olur

  74. Abi bir soru sorcam.
    Ne kullanıyorsan iyi kafa yapıyor bize ver de biz de kullanalım.
    kaç yıllık alkoliğim seninki gibi bir kafa gormedim 😀

    • beyler bu ayrımcılıga bır son verın her ıkı lıderde turkıye ıcın calıstı vede calısanlar var lutfen sagduyulu olalım n g das

  75. A be cehaleti kendine layik gormus insan bozuntulari, karsilastirma bile yaparken akildan yoksun liderinizi Ataturk’e benzetmek icin ona da sapka giydirmissiniz ya, daha ne diyelim sizin eksikliginize, siz daha karsilastirirken kabul etmissiniz kimin daha ustun oldugunu ama bir turlu hazmedememissiniz. Donun yonunuzu layik oldugunuz yere de onlar gibi sizin de burnunuz boktan cikmasin.

  76. Lan ..edit.. çocukları siz kimisiniz dr Atatürkü kötülersiniz eğer savaş olurda o çok sevdiğiniz erdoğan kendi özel uçağı ile tek eder tabi o uçağı bizim paramız çalıp aldı işte o zaman böyle göt gibi kalırsınız savaşta Lan atatürk bize bu ülkeyi kurdu Kendini siper etti siz eğer bir savaş olurda erdoğanınbistediği en önerge göreceğini mi sanıyodunuz lan salaklar gözünüzü açın yeter siz bu ülkeyi mahvettiniz BİZ TAYYİBİN YAPTIĞI YOLLARDAN GEÇMEYELİM AMA SİZDE ATATÜRKÜN KÜRDÜĞÜ ÜLKEYİ TERK EDİN KIŞ KIŞ

    *EDİT: Küfür kaldırıldı

    • SENİN TAPTIĞININ KURDUĞU SÖZDE ÜLKE YERİNE KORE GİBİ GERÇEK,SAF IRKTAN OLUŞAN DEVLET YAPACAĞIZ. O ZAMAN TAPTIĞIN KİŞİYİ DE ALIP DEFOLUP GİDECEKSİNİZ.TÜRKİYE DEMOKRATİK HALK CUMHURİYETİ,IRKI TÜRK VE DİNİ ŞAMAN OLANLARIN ÜLKESİDİR.ATASI DA CENGİZHAN’DIR.YAŞASIN TÜRKİYE-KORE KARDEŞLİĞİ

  77. Atatürk adam gibi adam dört dörtlük, simdikiler gibi dansöz degildi bugun konustugu yarini tutmayan degildi tam sapina kadar adam ve inancli idi. Simdikiler göstermelik sahte müslümanlar, müslümani kafirlere kirdiran tipler. Bu insanlari övenlerde yalaka kisiler. Allah icin dogrulari degilde yanlislari atan milleti akli sira kandirmaya calisan zavallilar. O.b. cocuklari.

    • BAŞLARIM ŞİMDİ SANA DA O TAPTIĞIN YARATIĞA DA.KURTARDA DA KORE GİBİ SAF IRK,GERÇEK VE TAM BAĞIMSIZ MI YAPTI?KENDİSİ GERÇEK TÜRK VE ŞAMANLAR İÇİN KESİNLİKLE YOK HÜKMÜNDEDİR.

    • ülkeyi kurtardı diyebilirsiniz ve laiklik istedi lakin ezan türkçe okuttu,kuran öğrenilmesi yasaklandı camiler yıkıldı şimdi diyebilirmisiniz bir sözü diğer sözünü tutuyor diye

  78. Bi hepsini boşverin hele yazı zaten o kadar taraflı yazılmış ki yarısından sonra ..edit.. deyip bırakıyorsun okumayı sen bi yukarı çık şu resme bak bi tayibe bak bi Atatürk e bak gerekli cevabı alacaksın.

  79. Keşke tayyip efendinin bop eş başkanı olduğunu itiraf ettiği videoyuda koysaydınız,yada gemiciklerinin hangi ülkeyle ticaret yaptığını,yada eskiden söylediklerini bugün nasıl inkar ettiğini gösteren videoları,paraları sıfırlama videoları,zatı muhteremi peygamber ve daha ileri giderek allah yerine koyanların yaptığı videoları,

  80. bu yavşak atatürkün piçleri havlaya dursunda herzaman dogrular zorlarına gitmiştir kuduz köpeklerin havlayınlan köpekler havlayın bu yazıyı kendi sitemdede yayınladım gelin ordada havlayın köepkler.

        • mehmet …………..edit………………senin ben git tarih okuda öyle gel mk cahili anana bacına yunanlılar ingilizler tecavüz etmedi diye böylesin dime …. bak bakalım hangi ülkeler bizim gibi yoktan var ettiler kendilerini beğenmediğin ATATÜRK sayesinde rahatça yaşıyosun…edit..

    • Sen bak iyi ki pic olmamissin. Ataturk’un sayesinde annen seni pic olarak dogurmaktan kurtulmus, ama ibne olmaktan kurtulamamissin, ki buna da Ataturk ne yapsin, kaninda varmis. Psikolojik tedavi tavsiye edecegiz duzeldin duzeldin, duzelmedin duzdurmeye devam. Hadi saglicakla kal anansi babasi belli, kendisi ibne cocuklukdan ozurlu dangalak.

  81. Bu yaziyi yazanlar atamiza attiginiz iftiralarin her kelimesi icin allah bin belanizi versin.Bu ulkede yediğiniz her lokma bogaziniza dizilsin. Size söyleyecek kelime yok cahiller attiginiz her iftiraya verecek cevap var ama degmez allah korkunuz varsa eğer iftiranin gunahini almak istemiyorsaniz araştırıp öğrenin ve bu yaziyi değiştirip ozur dileyin. Aksi taktirde obur tarafta iki elim yakanizda olur.

    • Atatürk Olmasaydı; Fransızlar ülkemizi işgal eder,
      Ümmetin birliğini sağlayan Hilafeti kaldırır, yerine
      Laikliği getirirdi. Ardından yüzyıllardır kullandığımız
      alfabeyi değiştirir, yerine Latin alfabesini koyarlardı.
      İngilizler çarşafı ve fesi yasaklar, yerine kendi
      kültürleri olan şapkayı giyme zorunluluğu koyarlardı.
      İtalyanlar Hicri takvimi kaldırıp yerine Miladi takvimi
      getirir, Mübarek Cuma günü olan resmi tatilimizi Hristiyan
      geleneğinde olduğu gibi Pazar gününe aldırırlardı.
      Ardından hepsi Dinimizi ve Tarihimizi öğrenemeyelim diye
      ne kadar Alim Ulema varsa hepsini astırırlardı.
      Neyse ki Mustafa Kemal geldi de bunların hiçbiri olmadı.

  82. Atatürkü küçümsiyen bu siteninde akp hükümetininde …edit.. faşist ermeni tohumlarııııııııııııııı haramzade vatan hainleriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    *EDİTÖR: Küfür

  83. atatürk ve silah arkadaşlarına hergün yatıp kalkıp dua etmemiz lazım.herşeyden once.atatürkle tayyibi kıyaslamanız sadece gülünçtür.atatürk TÜRKİYE denince batıda ilk akla gelen şahsiyettir.ATA’M SEN RAHAT UYU BU ÜLKE SAHİPSİZ DEĞİL.SENİN KURDUĞUN CUMHURİYETİ YIKTIRMIYACAĞIZ

  84. Birisi Türkiye Cumhuriyeti ni kurdu toprakları kurtarmak için canını bile ortaya koydu , digeri ise Işid korkusuyla toprakları birakip gitti.
    Birisi sandalyeye karısını otutturuyo , birisi kendi oturuyo.
    Birinin elini ingiltere kralı öpüyor , onun ise eline tukuruyorlar.
    Birisi kurtuluş savaşında savaşıyor digeri ise yine kaçıyor . Bukadar basit siz anlayin anlamak istemeyen veya anlamayan rte ci kopeklerdendir…
    Gerisini saysam rte nin serefi kalmaz.
    Bu arada rte yi vede ATATÜRK Ü Karşılaştırmak yanlis olmakla birlikte gunah ve haramdır.

  85. TARİHTE GERÇEK TÜRK DEVLETLERİ ORTA ASYA TÜRK DEVLETLERİ(HELE Kİ BENİM GERÇEK ATALARIM OLAN GÖKTÜRKLER)DİR.YOK OSMANLI YOK CUMHURİYET BUNLARIN HEPSİ ANCAK KABİLE OLUR.BAŞKA DA BİR TEZEK OLMAZ.ONUN İÇİN BUNLARI ABARTMAYIN.YAŞASIN ŞAMANİZM YAŞASIN KORE GİBİ GERÇEK DEVLET

    • BU SİTENİN KURUCULARI,SÖZDE TÜRKLÜĞÜ ÖVMEKLE BAŞLAYIP ” YAŞASIN KORE DEVLETİ” DİYE BİTİREN GERİ ZEKALILARIN VAR OLABİLECEĞİNİ BİZLERE GÖSTERDİĞİN İÇİN ,EVET EN AZINDAN BUNUN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

      • SENİN O TAPTIĞIN KİŞİ TÜRKİYE’Yİ KORE GİBİ GERÇEK VE TAM BAĞIMSIZ ÜLKE YAPAMADI.HEM GÖKTÜRK TORUNU OLARAK GERÇEK TÜRK’ÜM AMA SEN TÜRKİYELİ BİR SOYSUZSUN.YAŞASIN GERÇEK TÜRKİYE -KORE KARDEŞLİĞİ!

  86. ulan ..edit.. atatürk zamanlarında teknolojimi vardı konformu vardı. Bi erdoğanın sarayına bak birde atatürkün evine
    ulan varya hepiniz ..edit..
    Evet atatürk içki içerdi ama sapıtmazdı kafa bulmazdı ayrıca milletin özgür haklarını elinden almazdı
    Evet ATATÜRK sigara içerdi
    Evet ATATÜRK türk askerlerine ölmeyi emretti ama Erdoğan gibi düşmanlarınımıza yavşamadı
    Evet erdoğan 21.000 km duble yol yapmış.. lan amınakoduğumun çocukları Atatürkün zamanında yokluk vardı parasızlık vardı ama Yinede mücadele etti 4.000 km demir yolu yaptı

    ERDOĞAN YANINDA 500 KİŞİ ÇELİK KUVVETLE ADIM ATARDI
    ATATÜRK TÜRKİYEDE KORUNMASIZ GEZDİ

    EN ÖNEMLİSİDE NE BİLİYOMUSUNUZ.. ATATÜRK OLMASAYDI TÜRKİYE VATANI YOKTU
    KADIN HAKKI YOKTU
    TBMM YOKTU
    ÖZGÜRLÜK YOKTU

    ..edit..

    *EDİT: Küfür

    • OLMASAYDI OLMAZDI MANTIĞINA GELİNCE!OLDUYSA NE OLDU?T.C. GERÇEK DEVLET Mİ?TAM BAĞIMSIZ DEVLET(KORE GİBİ)Mİ?O TAPTIĞIN KİŞİ BUNLARI YAPAMADIKTAN SONRA SÖZDE ÖZGÜRLÜK OLMUŞ OLMAMIŞ HİÇ ÖNEMİ YOK.BU ARADA BENİM GİBİ DÜŞÜNEN EN AZ BİR MİLYON GÖZÜ KARA GERÇEK TÜRK OLSUN,KORE GİBİ GERÇEK DEVLET YAPARIM.NE KADAR GAVUR PİÇİ,PİS ARAP,AŞAĞILIK ZENCİ VE HELE Kİ SEN VE SENİN GİBİ GAVUR YALAKALARI …OLUP GİDER. YAŞASIN KORE DEMOKRATİK HALK CUMHURİYETİ

      • ne güzel şeyler yamışsın kardeşim bilinçli bir vatandaş gibi fakat bahsettiyin ülke kuzey kore orası cumhuriyetle yönetiliyor olamaz adı Cumhuriyeti etik deyil bikere orası ambargo ülkesi kumar faiz %75 gelir kaynağı illagal neyin kafasını yaşıyorsun güzel kardeşim nasıl özenirsin böyle bir yönetime misal herkesin türlü çeşit yemekler yediyi güzel havuzlarda yüzdüyü eylendiyi bir evde odada hapis hayatı yaşamak istermi

  87. bakın 2side bu ülke için çalışan bu ülke için emek vermiş isnalra ülkme için kim ufacık dahi bişey yapmışsa nemutlu ona bu inslaır kışkırtmaya ortaya fitne fesat sokmanın alemi yok 2side türkiye cumhuriyetin vatandaşı 2side ülkesi için çalışan ne onu kötüleyip kul hakına giererz ne onu lütfen beyler baynalr dolduruşa gelmeyin 2side bu ülkenin evladı 2side bu ülke için bişyelr yapmış 2side başımızn tacı ne mutlu onlara

  88. hepiniz ..edit.. yalan Atatürk öyle şeyler yapmadı başı açtırmasında zerre kadar haklı sanki insanlar saçıyla ayıplanıyor saçıyla tecavüz ediliyor Kuranı doğru düzgün okuyun lan gerizekalılar Kuranda mahrem yerlerinizi kapatın diyor saçı değil hadi canlar görüşmek üzere Hee Tayipçilere bir sözüm var KARABİBER TUZ GÖT OLDUn SUS

    *EDİTÖR: Küfür

  89. Atarürk …edit.. babalarınız fıransız biraz zenci biraz italyan olsaydı keşke

    *EDİT: Küfür etmeden de sövebilirsin

  90. Osmanlıyı sevmiyorum adı osman olan adam gelmiş kurmuş ülkeyi babadan ogula 1000 yıl halkı sömürüp savaştırıp milletin malını haczetmiş gittigi yerde güzel gördügünü kendine harem etmiş agır sapık kardeş katili Mustafa kemal de gelmiş geçmiş onu yapmış bunu yapmış bilmem ama bildigim cumhuriyeti Türk milletine hediye etmiş yetermi bence çok bile bugune kadar daha büyük icraatı kim yaptı Recep mi anca bi duble yolu var bide işin düşerse istanbulu tüp geçitle geçersin Bana fabrika kurmadı vergileri düşürmedi anca eften püfürükten icraatler

  91. Anca sallıyor %90 vallahi sallama net biliyorum erdogan ailecek çaldı çırpdı atatürk orman çiftligini devlete bagışladı bunu neden bahsetmiyorsun ?

  92. Lan mal Ataturk ..edit.. kurtardi.
    Ataturku sevmiyorsan onun kurdugu ulkeden ..edit..
    Ataturk ..edit.. kurtarmasaydi suan ..edit..

    *EDİTÖR: Küfür

    • KURTARDIYSA NE OLDU?TÜRKİYE KORE DEMOKRATİK HALK CUMHURİYETİ(KUZEY KORE)GİBİ TAM BAĞIMSIZ DEVLET YAPAMADIKTAN SONRA.HEM GENE GİDİP GAVUR PİÇİ,PİS ARAP VE AŞAĞILIK ZENCİNİN ALTINA YATAN TÜRKİYELİ ORTA MALLAR ÇOK.HEM NE İSALMCI OSMANLI NE DE SERMAYECİ CUMHURİYET KALACAK.ÇOK YAKINDA

  93. varya bi boka yaramazsınız bende diyorum neymiş erdoğanla atatürk arasındaki fark diye lan gerizekalı adam müslüman hristiyan mason sanane Mustafa Kemal ATATÜRK bu ülkeyi boktan kurtarmışmı? kurtarmış .sen şuan götünü yaya yaya yatarken yazdığın şu boktan yazı yüzünden kimsenin fikri değişmeyecek lan dinden soğuttunuz adamı ağzına sıçtıklarım sizene milletin dininden şusundan busundan siktirin gidin yeter ya erdoğanın götünü öpün

    • Lan sen kimsin lan atatürk olmasa sen bu ülkede belkide olmazsın asıl sizin gibiler ATAÜRKÜN gözünü öğün lan

  94. ATATÜRK’ÜN YERİNDE OLSAYDIM ASLA PARMAĞIMI OYNATMAZDIM.ŞİMDİ DE GAVUR,ARAP VE ZENCİLERE YALAKALIK YAPIP KENDİ ULUSUNUZU KARALIYORSUNUZ.TÜRKİYE CUMHURİYETİ YERİNE TÜRK DEMOKRATİK HALK CUMHURİYETİ OLMALIYDI(AYNI KUZEY KORE GİBİ).

  95. atatürk zamanında kurulan fabrikalar

    1-ankara fişek fabrikası (1924)
    2-gölcük tersanesi (1924)
    3- şakir zümre fabrikası (1925)
    4-eskişehir hava tamirhanesi (1925)
    5-alpullu şeker fabrikası (1926)
    7-uşak şeker fabrikası(1926)
    8-kırıkkale mühimmat fabrikası (1926)
    9-bünyan dokuma fabrikası (1927)
    10-eskişehir kiremit fabrikası (1927)
    11-kırıkkale elektrik santrali ve çelik fabrikası (1928)
    12- ankara çimento fabrikası (1928)
    13-ankara havagazı fabrikası (1929)
    14-istanbul otomobil montaj fabrikası (1929)
    15-kayaş kapsül fabrikası (1930)
    16-nuri killigil tabanca, havan ve mühimmat fabrikası (1930)
    17-kırıkkale elektrik santrali ve çelik fabrikası (1931- genişletildi)
    18-eskişehir şeker fabrikası (1934)
    19-turhal şeker fabrikaları (1934)
    20-konya ereğli bez fabrikası(1934)
    21-bakırköy bez fabrikası (1934)
    22-bursa süt fabrikası (1934)
    23-izmit paşabahçe şişe ve cam fabrikası (1934 temel atma)
    24-zonguldak antrasit fabrikası (1934 temel atma)
    25-zonguldak kömür yıkama fabrikası (1934)
    26-keçiborlu kükürt fabrikası (1934)
    27-ısparta gülyağı fabrikası (1934)
    28-ankara, konya, eskişehir ve sivas buğday siloları (1934)
    29-paşabahçe şişe ve cam fabrikası (1935 – tamamlandı)

    30-kayseri bez fabrikası (1934 temel atma)
    31-nazilli basma fabrikası (1935- temel atma)
    32-bursa merinos fabrikası (1935 temel atma)
    33-gemlik suni ipek fabrikası (1935 temel atma)
    34-keçiborlu kükürt fabrikası (1935)
    35- ankara çubuk barajı (1936)
    36-zonguldak taş kömür fabrikası (1935)
    37-barut, tüfek ve top fabrikası (1936)
    38-nuri demirağ uçak fabrikası (1936- ilk türk uçağı nud-36 üretildi)
    39-malatya sigara fabrikası (1936)
    40-bitlis sigara fabrikası (1936)
    41-malatya bez fabrikası (1937 temel atma- bu fabrika hariç bütün bez ve dokuma fabrikaları atatürk’ün sağlığında açılmıştır.)
    42-izmit kağıt ve karton fabrikası (1934- temel atma)
    43-karabük demir çelik fabrikası (1937- temel atma)
    44-divriği demir ocakları (1938)
    45-izmir klor fabrikası (1938- temel atma)
    46-sivas çimento fabrikası (1938-temel atma)

    • Tayyipin yaptırdığı duble yol veya havaalanları demokrasi ve hukuk olmayan bir ülkede birşey ifade ediyor mu? Aynı şekilde Kamalinde yaptırdıkları birşey ifade etmiyor. Uzaya yol yapsa adalet olmayan ülkede İSTEMİYORUZ!
      İfade özgürlüğü, özgür basın, bağımsız meclis, bağımsız yargı gibi kavramlar ne M.Kamal döneminde ne de tayyip döneminde yok. Her ikisi de diktatör bozuntusudur. Yaptıkları hizmetler milletten aldıkları vergiler ile yapmak zorunda oldukları hizmetlerdir. Maaşlarını almışlardır üstüne devletten çalmadıkları arsa, kupon arazi kalmamıştır. Bürokratlık devlete hizmet makamıdır, efendilik değil. Bunu ne kemalistler nede erdoğancılar anlamak istemiyor. Tek adama (şef-reis) biat itaat, devleti tek adama emanet etme cehaleti ülkenin doğusundan batısına heryerde. Sorduğunda her cahil kesim “ama o milletten aldığını geri millete veriyor” gibi kendi faşistini savunma acizliğine düşüyor. 2 dk ideolojinizi kenara bırakıp gerçekleri konuşun be.
      Liderler sınırları aşmışlarsa yaptıkları ile övünme değil, sınırı aştıkları ile hesap vermelidir!!!
      Hem tayyip hem kamal er geç adalet karşısına yargılanacaklar işledikleri suçlardan. Ölü yada diri…

  96. Siz ..edit.. Mustafa Kemal Eskişehir’e tren ile giderken Zübeyde Ananın vefatını öğreniyor ve dönemiyor fakat daha sonra İzmir’e geçiyor. Atatürk dini istismar etmedi ama Erdoğan sizin dininizi ..edit.. Ben sizin zihniyetinizi ..edit..

    *EDİT: Küfür etmeden şampiyon

Nirwana için bir cevap yazın Cevabı iptal et